بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
با تصميم کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس

15 درصد از قرارداد صادقيان و حقيقي کسر شد

کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس براي بازيکنان خاطي اين تيم جريمه مالي در نظر گرفت.
تدبیر24: بعد از درگيري شديد و فيزيکي پيام صادقيان و رضا حقيقي در بازي دوستانه پرسپوليس مقابل نفت تهران پيش‌بيني مي‌شد که اين 2 بازيکن با جريمه سنگيني از سوي کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس مواجه شوند اما فقط 15 درصد از رقم قرارداد اين 2 بازيکن کسر شد.

محمود سالارکيا در اين مورد گفت: 15 درصد از قرارداد حقيقي و صادقيان را کسر کرديم اما اگر به تشخيص سرمربي و سرپرست تيم اين 2 بازيکن تا پايان فصل مشکلي نداشته باشند بخشي از اين جريمه قابل بخشش است.

وي ادامه داد: اين رأي با تشخيص کليه اعضاي کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس براي صادقيان و حقيقي در نظر گرفته شده است و همانطور که عنوان کردم اگر تا پايان فصل ديگر مرتکب اشتباه نشوند، بخشي از آن بخشوده خواهد شد.

رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس در مورد رأي صادره براي 2 بازيکن اين تيم اظهار داشت: ما بايد طوري رأي صادر مي‌کرديم تا هم اين 2 بازيکن جريمه شوند و هم فوتبال‌شان نابود نشود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: