تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

«پایتخت 3» حذفیات نداشته است

تهیه‌کننده سریال «پایتخت 3» تاکید کرد: تا این لحظه هیچ ممیزی در «پایتخت 3» صورت نگرفته است و صحنه‌های این سریال به طور کامل از تلویزیون پخش شده است.
تدبیر24: الهام غفوری با نادرست خواندن اخباری مبنی بر حذف هر شبی بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۳»  توضیح داد: سریال «پایتخت 3» مثل همیشه جزء به جزء و سکانس به سکانس پیش می‌رود و تا این لحظه هیچ حذفیاتی روی آن انجام نشده است.

وی سپس نسبت به اخباری که درخصوص حذف هر شبی بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۳» منتشر شده، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر می‌شود؛ اگر واقعا حذفیاتی صورت گرفته بگویند چه سکانس‌هایی حذف شده است.

غفوری در پایان با اشاره به پایان تصویربرداری سریال «پایتخت 3» یادآور شد: گروه تولید همچنان مشغول به کار هستند و فکر می‌کنم نهم - دهم فروردین ماه تصویربرداری «پایتخت 3» به پایان برسد. در حال حاضر مشغول ضبط صحنه‌هایی از قسمت پایانی این سریال هستیم.

به گزارش ایسنا، سریال نوروزی «پایتخت 3»، به کارگردانی سیروس مقدم هم اینک هر شب

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: