بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۲۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

نخستین روز مثبت بورس در سال ۹۳

پس از سه روز معاملاتی منفی در سال جدید، سرانجام شاخص بورس در مسیر رشد قرار گرفت و به عدد ۷۸ هزار و ۴۶۹ واحد رسید.
تدبیر24  در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس پس از سه روز معاملاتی منفی در سال ۹۳، سرانجام ۲۲۹ واحد رشد کرد و به عدد ۷۸ هزار و ۴۶۹ واحد رسید.
 
همچنین امروز ۲۳۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۹۸ میلیارد تومان در ۳۸ هزار نوبت دادوستد شد و نمادهای معاملاتی شبندر، شبهرن و وبملت بیشترین تاثیر مثبت و فارس، رتاپ و ومعادن بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را از خود بجای گذاشتند.
 
بر اساس این گزارش؛ در جریان معاملات دیروز بازار سهام، شاخص بورس با افت ۳۷۹ واحدی به ارتفاع ۷۸ هزار و ۲۳۹ واحد رسیده بود.
در دو روز معاملاتی هفته گذشته نیز شاخص بورس ۳۹۶ واحد افت کرد و در مجموع با معامله ۶۹۹ میلیون سهم به ارزش ۲۰۷۹ میلیارد ریال در ۸۰ هزار نوبت معاملاتی به رقم ۷۸ هزار و ۶۱۹ عقبگرد داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: