تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

کولاک بهاری، حیران را بست

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از نجات سرنشینان ۳۰۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک خبر داد. تندباد با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، مشگین شهر را در این استان درنوردید. بارش باران و برف سبب کاهش ۱۰ تا ۲۰ درجه ای دمای هوا در گیلان شده است.
تدبیر24:  در دهمین روز از فصل بهار، بارش برف توام با کولاک، استان اردبیل را فرا گرفت. کولاک برف در محور اردبیل - آستارا و گردنه حیران، این محور را بست.  
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در پی بارش برف وکولاک در گردنه حیران در استان اردبیل، بیش از ۳ هزار خودرو دراین مسیر گرفتار شدند. وی افزود: نیروهای امدادیِ جمعیت هلال احمر، راهداری و پلیس راه به یاری گرفتارشدگان در برف و کولاک شتافته و به اسکان موقت در مکان های امدادی اقدام کرده اند.
 
همچنین تندباد با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، مشگین شهر را در این استان درنوردید.
 
 
 
بارش باران و برف سبب کاهش ۱۰ تا ۲۰ درجه ای دمای هوا در گیلان شده است. پلیس راه کشور، از مسافران خواست، برای رفت وآمد در مناطق کوهستانی لباس گرم و تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیرچرخ همراه داشته باشند.
 
پیرحسین کولی وند، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نیز درباره آخرین روند امداد رسانی به مسافران نوروزی گرفتار در برف و کولاک شش استان آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال بختیاری، گیلان، کردستان و زنجان گفت: امدادگران هلال احمر در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۷۰۰ تن از مسافران نوروزی ورودی وخروجی به استان های یاد شده خدمات مختلف امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری ارائه کردند.
 
کولی وند در ادامه گفت: با تلاش امداد گران هلال احمر در استان های یادشده یک هزار و ۶۹۸ نفر از مسافران نوروزی گرفتار در برف و کولاک از خدمات امداد و کمک های اولیه در محل بهره مند شدند و دو تن نیز برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
 
 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری و موقت ۴۰ نفر از مسافران نوروزی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و بین شهری هلال احمر خبر داد و افزود: به منظور حفظ سلامت و کرامت این مسافران، تعدادی بسته خوراکی و وسائل گرمایشی بین آنان توزیع شد.
 
 
کولی وند با قدردانی از گروه های شرکت کننده در اجرای این سلسله عملیات امدادی، گفت: خدمات امدادی را ۳۱ گروه امدادرسان متشکل از ۱۲۷ امدادگر و نجات گر هلال احمر شرکت کننده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۳ صورت داده اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: