بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
نژادفلاح :

راه‌آهن هرگز از تهران خارج نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به هیچ عنوان اجازه خروج راه‌آهن از تهران را نمی‌دهیم.
تدبیر24: در اوایل سال بحث واگذاری امتیاز باشگاه راه‌آهن مطرح شد و صادق رئیسی‌کیا، مدیرعامل این باشگاه هم خبر از مذاکره با دو شرکت داد و قرار شده صحبت‌های نهایی در این باره هفته آینده صورت بگیرد تا تکلیف این باشگاه مشخص شود.

گفته می‌شود یکی از مشتریان راه‌آهن شرکتی در مشهد است و صحبت‌هایی را با مسئولان این باشگاه انجام داده است. با این حال بحث خروج باشگاه از تهران مطرح می‌شود اما مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به صورت قاطع عنوان کرد که به هیچ عنوان اجازه خروج راه‌آهن از تهران را نخواهد داد.

محمدحسین نژادفلاح  گفت: ما اجازه خروج به تیم‌های کوچک را هم نمی‌دهیم چه برسد به تیم بزرگی چون راه‌آهن که به هیچ عنوان این اجازه را نخواهیم داد. به طور جدی با این انتقال مخالفت می‌کنیم. قطعا شرکت‌ها و ساختمان‌های بسیار توانمندی در تهران وجود دارند که می‌توانند وضعیت باشگاه را به خوبی مدیریت کنند.

وی ادامه داد: مشهد چند تیم دارد و اگر شرکتی قصد خریداری باشگاه تهرانی را دارد به دنبال انگیزه‌های شخصی است. امیدوارم دولت و رسانه‌ها در این زمینه به ما کمک کنند تا اجازه ندهیم هیچ تیم تهرانی از این شهر خارج شود.

صادق رئیسی‌کیا، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن نیز در این زمینه به فارس گفت: مطمئن باشید ما اجازه خروج راه‌آهن را از تهران نمی‌دهیم زیرا در این صورت بازیکنان می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند در حالی که سرمایه‌ باشگاه همین بازیکنان هستند.

وی در مورد اینکه آیا یکی از شروط انتقال باشگاه حفظ تیم در تهران است خاطرنشان کرد: آن چیزی که مهم است این است که ما به هیچ عنوان با انتقال تیم به شهرستان راضی نخواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: