تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
نوروزی: اکبرپور و نظری به بازی جمعه می‌رسند

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

معاون باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت سیاوش اکبرپور، محمد مهدی نظری برای شرکت در هفته‌ پایان رقابت‌های لیگ برتر، گفت: هر دو بازیکن از شرایط خوبی برای شرکت در هفته‌ پایانی دارند.
تدبیر24: دکتر امین نوروزی درباره آخرین وضعیت مصدومان باشگاه استقلال در هفته‌ پایانی فصل سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: تمام بازیکنان از شرایط مساعدی برخوردارند و هیچ مشکل خاصی برای شرکت در رقابت پایانی ندارند. البته مجید غلام نژاد دچار آسیب دیدگی‌ جزئی شده بود که تصور می‌کنم تا روز جمعه مشکلی برای حضور برابر تراکتورسازی نداشته باشد.

وی درباره اکبرپور و نظری پس از انجام فیزیوتراپی برای شرکت در هفته‌ پایانی گفت: پس از انجام چند مرحله کار فیزیوتراپی هر دو بازیکن شرایط خیلی خوبی را برای بازی روز جمعه دارند.

نوروزی در پایان اظهار امیدواری کرد که در روز جمعه با شرایط خوبی که بازیکنان دارند بتوانند بازی پر گلی را برابر تراکتورسازی به نمایش بگذارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: