تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۲۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
حسام جعفری:

وقتی اسفندیاری‌فر به تیم ملی دعوت نشد به آذربایجان رفت

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران می‌گوید که مهرزاد اسفندیاری‌فر با دعوت نشدن به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تصمیم گرفت به آذربایجان مهاجرت کند.
تدبیر24:  حسام الدین جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور مهرزاد اسفندیاری‌فر در کادر فنی تیم ملی کشتی آذربایجان، اظهار کرد: مهرزاد اسفندیاری‌فر که از مربیان فهیم و سازنده کشتی است و شاگردان زیادی را در اندیمشک پرورش داده وقتی به تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دعوت نشد فکر کرد که اگر برود خوب است و تصمیم گرفت که مهاجرت کند. در حال حاضر نیز کنار جمشید خیرآبادی است و دانسته‌های من این است که حقوق خوبی می‌گیرد، خانواده‌اش در کنارش هستند و امکانات رفاهی نظیر خانه و ماشین برایش فراهم است. در واقع همان طور که مربیان بی‌شماری از خارج از کشور به ایران می‌آیند پول خوبی می‌گیرند، مربیان ما نیز به کشورهای دیگر می‌روند و آنجا حقوق خوبی دریافت می‌کنند.
 
جعفری در مورد مدت قرارداد اسفندیاری‌فر با تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان، بیان کرد: فکر نمی‌کنم قراردادش کوتاه مدت باشد، طی آخرین گفت و گویی که با او در ایام عید داشتم قرارداد جدیدی با او بسته‌اند.
 
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره علت دعوت نشدن اسفندیاری‌فر به تیم ملی نوجوانان یا جوانان ایران، گفت: باید این سوال را از سرمربیان رده‌های جوانان و نوجوان پرسید که اگر اسفندیاری‌فر مربی خوبی است چرا از او دعوت نکردند و اگر مربی خوبی محسوب نمی‌شود پس چرا کشور دیگر به دنبال او بود تا به آنجا برود؟
 
وی ادامه داد: مسلما حیف است مربیان سازنده ایران به کشور دیگری بروند. با این حال این نظر شخصی او بود که برود یا بماند. اما فکر می‌کنم بهترین راه این است که شرایط خوبی را برای مربیان سازنده فراهم کنیم تا استعدادهای نابی که در کشور وجود دارند را پرورش دهند. از زیر دست برادران اسفندیاری‌فر کشتی‌گیران زیادی بیرون آمده که الان در تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشتی می‌گیرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: