تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۲۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

پیروزی ایران برآمریکا یکی از 100 لحظه جام‌ جهانی

بی بی سی در گزارشی پیروزی ایران برابر آمریکا را یکی از 100 لحظه تاریخی جام جهانی معرفی کرد.
تدبیر24:   جام جهانی 2014 برزیل تقریبا دو ماه دیگر آغاز می‌شود و 32 تیم راه یافته به بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان در قالب هشت گروه چهار تیمی برابر هم به رقابت می‌پردازند.
 
سایت بی بی سی در گزارشی 100 لحظه تاریخی جام جهانی را معرفی کرده که یکی از این اتفاقات پیروزی ایران برابر آمریکا محسوب می‌شود.
 
در گزارش بی بی سی آمده است: تیم ملی فوتبال ایران در یکی از سیاسی‌ترین بازی‌های تاریخ جام جهانی موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک آمریکا را شکست دهد تا اولین برد خود در تاریخ جام جهانی را به دست آورد.
 
این دیدار به دلیل تنش‌های سیاسی دو کشور ایران و آمریکا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و باعث شد بازیکنان دو تیم قبل از مسابقه با هم عکس یادگاری بیاندازند و با شاخه گل به استقبال هم بروند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: