بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

زمان شروع‌امتحانات مدارس کشور

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تاریخ آغاز و پایان امتحانات خرداد دانش‌آموزان را تشریح کرد و گفت: امتحانات دانش‌آموزان سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود.
تدبیر24: عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «تاریخ آغاز و پایان امتحانات نهایی خردادماه دانش‌آموزان سراسر کشور چه زمانی خواهد بود؟»، اظهار داشت: آغاز امتحانات نهایی ۲۷ اردیبهشت ماه و پایان امتحانات ۲۲ خردادماه خواهد بود.

وی افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان سوم متوسطه هم از تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ ماه آغاز می‌شود و تاریخ پایان این امتحانات ۲۲ خردادماه خواهد بود.

عمادی با اشاره به تاریخ دیگر امتحانات پایانی دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: امتحانات داخلی و استانی به تناسب خود استان‌ها برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت‌ آموزش و پرورش، تصریح کرد: بخشنامه تاریخ و برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان به ادارات آموزش و پرورش ارسال شده است.

با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال که از تاریخ ۲۴ خردادماه آغاز خواهد شد، آموزش و پرورش برنامه‌ریزی خاصی انجام داده است تا امتحانات پیش از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: