تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

مهاجم استقلال قهر کرد

هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکلات مالی این تیم را در سفر به عربستان همراهی نکرد.
تدبیر24: در حالی که سرمربی استقلال در مصاحبه های مختلف اعلام کرده بود به دلیل کمبود بازیکن نمی تواند ملی پوشانش را به تیم ملی بدهد تا در نهایت تیم ملی بدون ملی پوشان تیمهایی که در لیگ قهرمانان بازی دارند به آفریقا برود، یکی از بازیکنان استقلال به دلیل مشکلات مالی حاضر به همراهی تیمش در عربستان نشد.


سیاوش اکبرپور به این بهانه که مصدوم است از سفر به عربستان بازماند اما خبرها حکایت از این دارد که هافبک استقلال به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتش قهر کرده و ازسفر به عربستان امتناع کرده است.

مدیرعامل استقلال هم بعد از آگاهی از این موضوع به شدت از اکبرپور عصبانی شد و به نزدیکانش گفت این بازیکن دیگر جایی در استقلال ندارد و باید به فکر تیم جدیدش باشد.

اکبرپور در حالی به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سفر به عربستان سر باز زده که اکثر بازیکنان استقلال مثل او موفق به دریافت مبالغ قراردادشان نشده اند و انگار اکبرپور تازه در بازیهای پایانی لیگ یادش افتاده که از پول خبری نیست!

منبع: شفاف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: