بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

ربوده شدن ده‌ها دختر از یک مدرسه‌

در حمله شبه‌نظامیان بوکو حرام به یک مدرسه شبانه‌روزی در شمال‌شرق نیجریه تعدادی دانش‌آموز ربوده شدند.
تدبیر24: پلیس این حمله را تایید کرده اما ربوده شدن این دانش‌آموزان را تایید نکرده است. به گفته والدین، تعداد ربوده‌شدگان ۲۰۰ تن است.

خبرگزاری فرانسه از امانوئل سم، یکی از مقامات آموزش پرورش محلی نقل کرده که مردان مسلح با کاروانی از خودرو با خشونت به مدرسه هجوم برده و تعداد زیادی دختر دانش‌آموز را ربوده‌اند.

به گفته شاهدان دیگر، سربازانی که برای تامین امنیت امتحانات نهایی به محل فرستاده شده بودند، نتوانستند جلوی این مردان مسلح را بگیرند.

ساکنان محل از تیراندازی و انفجار در جریان حمله اخیر خبر داده‌اند.

نیجریه گزارش داده‌اند که در این حمله دو نیروی امنیتی کشته شده و تعدادی ساختمان در آتش سوختند.

یکی از دانش‌آموزان مدرسه که از دست گروگان‌گیران گریخت، به بی‌بی‌سی گفت: ما همه خواب بودیم که مردان مسلح به خوابگاه ریختند و سراغ انبار مدرسه را گرفتند.

وی افزود: آن‌ها سپس مواد غذایی انبار را به کامیون‌ها منتقل کردند و به عده‌ای از دختران هم دستور دادند سوار یک اتوبوس و دو کامیون بشوند. یکی از کامیون‌ها حامل مواد غدایی و دیگری حامل بنزین بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: