بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
در ادامه رقابت اعراب برای اولین ها

جده به دنبال برج یک کیلومتری

کشورهای عربی برای داشتن اولین ها با هم رقابت می کنند و بر این اساس ساخت برجی مرتفع در جده به ارتفاع یک هزار متر در دستور کار است.
تدبیر24: پیشتر اعلام شده بود که ارتفاع این برج یک هزار و 600 متر است ولی در ادامه در خصوص ارتفاع آن تجدید نظر شد.

عربستان برای رقابت با دبی و تصاحب عنوان داشتن بلند ترین برج جهان، از هفته آینده عملیات اجرایی ساخت ساختمان بلند مرتبه ای با حدود یک هزار متر ارتفاع در شهر جده را آغاز خواهد کرد.

این ساختمان سه برابر مرتفع تر از بلند ترین ساختمان در اروپا (ساختمان شارد لندن با 310 متر ارتفاع) است و از برج خلیفه دبی با 800 متر ارتفاع که در حال حاضر عنوان مرتفع ترین برج جهان را دارد، بلند تر است.

به گزارش خبرگزاری آجی ایتالیا، برآورد اولیه برای ساخت این برج بیش از 1. 2 میلیارد دلار است و این ساختمان دارای واحد های اداری، مسکونی های لوکس و یک هتل لوکس خواهد بود و پشت بام آن به عنوان بلند ترین نقطه ساخت بشر برای رویت آسمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این برج همچنین 59 آسانسور خواهد داشت.

ساخت این ساختمان 63 ماه به طول خواهد انجامید و چند شرکت غربی اجرای آن را به عهده دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: