تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۲۵۱۴
تعداد نظرات: ۳۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
حمله ای دیگر از جبهه تخریب

شلیک خمپاره های پی در پی به روحانی

اگر خبرنگار برای حضور در این مراسم دعوت نامه ای تحت عنوان خبرنگار نداشته چرا همانند یک جاسوس این مراسم را رسانه ای کرده است؟

تدبیر24 : انگار حاشیه سازی و ایجاد بحران برای رییس جمهور و مردان دولت تمامی ندارد. رسانه هایی که یک بار برای مدل ریش وزیر امور خارجه حاشیه سازی می کنند و بار دیگر طرح انصراف از یارانه و تورم بجا مانده از دولت مورد حمایت خودشان را بهانه حمله به دولت می کنند تا شاید رکورد خود و دوستانشان در دولت اصلاحات را شکسته و بجای هر 9 روز یک بحرانی که برای دولت اصلاحات ایجاد کردند، ظاهرا هر هفته یک بحران برای دولت تدبیر و امید رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 ، هنوز حمله و کارشکنی رسانه های آنلاین و مکتوب نزدیک به جریان پایداری در طرح انصراف از یارانه ادامه داشت که در ظهر آخرین روز از مهلت قانونی ثبت نام یارانه ها ، گروه اجتماعی خبرگزاری فارس پروژه دیگری را کلید زد! انتشاری گزارشی با برچسب اختصاصی از جشن همسر رییس جمهور به مناسبت روز مادر که خبرنگار اصرار داشت در تیتر خبر محل برگزاری را به جای تالار حافظیه کاخ سعد آباد ، تنها کاخ اعلام کند تا شاید از این طریق در پروژه عملیات روانی خود این اقدام را مصداق اشرافی گری تعریف کند.

این نحوه تیترزنی اما از قرار خبرنگار مذکور یا دبیر ارسال خبر را قانع نکرده و وی در متن این خبر بار دیگر در اقدامی ناشیانه عملا از واژه اشرافی برای توصیف این جشن استفاده کرد و برای اینکه خیال خود از قطعی شدن اجرای سناریو پشت پرده را راحت کرده باشد در ادامه متن خبر نیز تاکید کرد که این جشن " فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه کشیده است"!

ناشی گری و تنظیم ایتدایی این خبر زمانی بطور کامل آشکار شد که تنها به فاصله چند کلمه از اشرافی توصیف کردن این مراسم ، نویسنده خبر اذعان کرد که "تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود" و "با ورود هر میهمان نیز تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها،تلفن همراه ودوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود".

خبرگزاری فارس که از بدو تاسیس تاکنون آمار تکذیب خبر خوبی را به خود اختصاص داده است در ادامه سناریوی تخریبی خود از کشف حجاب مهمانان این جشن نیز خبر داد و مراسم مذکور را یک دور همی زنانه توصیف کرد! که بارقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان همراه بوده است

این خبرگزاری در پایان نیز از در موعظه و پند به دولت وارد شد و با اشاره به حرمت و اقتضائاتی که برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س) دارد خواستار این شد که این جشن در فضایی بی تکلف و خارج از محیط اشرافی یک کاخ برگزار شود و امکان حضور عموم مردم نیز وجود داشته باشد!

صرف نظر از اینکه بسیاری از جملات و کلمات بکار رفته در خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس دارای نوعی بزرگنمایی و احتمالا تخریب دولت بوده است ، به نظر می رسد خبرنگار این رسانه که با افتخار از اختصاصی بودن خبرش سخن به میان آورده باید پاسخ دهد که چگونه در جشنی که آن را غیر اخلاقی ، همراه با "کشف حجاب" و از همه مهم تر "اشرافی " و در "کاخ برگزار شده" اعلام کرده حضور داشته و اگر چناچه برگزاری این جشن را که تمامی مهمانان آن از پیش دعوت شده بوده اند نامناسب می داند چرا دعوت حضور در آن را پذیرفته است؟ و اگر خبرنگار مذکور برای حضور در این مراسم دعوت نامه ای تحت عنوان خبرنگار نداشته چرا اقدام به رسانه ای کردن این موضوع کرده ودر نقش یک جاسوس و نه یک خبرنگار عمل کرده است؟ همچنین اگر این خبرنگار در محل حضور نداشته و تنها به ذکر شنیده ها و گفته ها اقدام به درج خبر خود کرده که دیگر باید در اصل خبرگزاری فارس شک کرده و از مسئولان آن پرسید که چگونه و با چه هدفی تنها بر اساس شنیده ها و منابع غیر موثق دست به انتشار این خبر زده است و برای این اقدام غیر اخلاقی خود چه توجیهی جز عناد ورزی سیاسی با دولت برآمده از رای ملت و تنفیذ شده از سوی رهبر معظم انقلاب داشته است؟

اجرای فاز دوم سناریو با حضور حسینیان!

اما فاز دوم این سناریو تخریبی پس انتشار خبر آن در خبرگزاری فارس و بازنشرش در رسانه های زنجیره ای وابسته طیف تندرو در مجلس آغاز شد و روح الله حسینیان از اعضای ارشد جبهه پایداری و از حامیان سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی به این خبر واکنش نشان داد و در حمله ای تند از همسر رییس جمهور خواست که " در خانه جا دارش جشن بگیرد نه در کاخ های ملت! " ، حسینیان که فضا را مناسب دیده بود انتقادات تند دیگری نیز از نحوه اداره کشور و شرایط موجود بر آن مطرح کرد و کنایات تندی درباره شعارهای رییس جمهور در ایام تبلیغات ریاست جمهوری بر زبان آورد و در مجموع مدعی شد که وضع مردم نسبت به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد نه تنها بهتر نشده که بدتر شده است!

این عضو جبهه پایداری بی آنکه به تلاش های باراک اوباما برای ارتباط با رییس جمهور ایران، صف بندی هیات های اروپایی برای سفر به کشورمان و ... اشاره کند ، مخالفت آمریکا با حضور نماینده جدید ایران در سازمان ملل را توهینی بی سابقه و بزرگ دانست و البته از ماجراهای دولت قبل و آنچه که در پی ماجراجویی های دولت وقت پدید آمده بود سخنی به میان نیاورد! حسینیان همچنین نگفت که با چه مجوزی منزل رییس جمهور را متراژ کرده و متوجه شده که این خانه برای برگزاری جشن مناسب است!

با نطق دیروز حسینیان و جریان سازی ایجاد شده از سوی رسانه های این جریان به نظر این حاشیه سازی زنانه تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن باید دید تا طیف پایداری و تندروهای مجلس چه خواب دیگری برای دولت تدبیر و امید خواهند دید و سناریوی بعدی آنان برای حمله به دولت چه خواهد بود؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
27
22
این مهم نیست خبرگزاری فارس به چه شکل به این اخبار دسترسی پیدا کرده ، مهم اینه که خبری که گفته شده صحت داره یا نه؟
آیا خانم ها در مراسم کشف حجاب کردند؟
آیا رقص لزگی انجام شده؟
آیا.....؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مگه مراسم زنونه نبوده حالا آقا سینا شمابه من بگو کشف حجاب در مراسم زنونه یعنی چی؟
سینا
| Iran (Islamic Republic of)
هیئت نیست که همه زن باشن! مراسم تو تالار برگزار شده و قطعا همه مسئولین و خدمه زن نبوده اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وقتی به مردم می گید انصراف بدن دیگه جشن و 5 تا سکه چه معنی میده ؟
می خواهدی پول مردمو بدید به این ها ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اوه یکی این بنده خدا رو خاموش کنه!!نه اصلا پارتی بوده!!!والا
واقعا متاسفم که گول چهارتا دروغ نیوز و تحریف نیوز و شارلاتان نیوز را می خورید
دوست داشتم می شد یک هفته فقط یک هفته ... و یا ... را بگذاریم رئیس جمهور تا ببینید مملکت به چه ویرانه ای تبدیل میشه
امید
|
United States of America
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
13
27
عالی بود
جبهه پایداری اب را همان جایی بریزد که احمدی نژاد عزیزیشان گفت.
اردلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
25
19
پول بیت المال رو چه کار می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بیت الحال عزیزم بیت الحال
مگه پول میلیاردی پیامک ها مال بیت الحال نبود اینم بیت الحال میشه
آنتی احمدی نژاد
| Iran (Islamic Republic of)
مگه آقای احمدی نژاد که با اهل و عیال و مشایی جون یه هتل تو نیویورک گرفتن با پول توجیبیشون این کارو کردن یا با پول بیت المال
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
8
26
دوره ی سختی الان دولت درگیر بحث هدفمندیه مخالفاش از همه جبهه ها حمله میکنن باید مردم صبر کنن و دولتو کمک کنن اگر دولت حامیان مردمیشو از دست بده زمین میخوره
پاسخ ها
یکی
| Iran (Islamic Republic of)
با این مسخره بازیها و کارهای الکی زمین بخوره بهتره.پیام تبریک عید به چه دردمون میخوره، تو تلویزیون روز عید تبریک گفتی بسته دیگه این مسخره بازیها چیه؟
ali13
| United States of America
حامیان مردمی ؟؟؟؟ حتما منظورتون 2 میلیونی می باشه که به حسن دروغ گو لبیک گفتن
مبارکه بعد از گند کاری ژنو چای و ...
جمهوری
| United States of America
ali13 تو اصلا حالت خوش هست برادر؟؟؟!!! این چرندیات چیه که تو میگی؟؟؟! چای!!!؟ دروغ!!؟ مسخره بازی!!!؟ تمام این فتنه و فسادی که تو و امثال تو ازش _منافقانه_ می نالید، ساخته و پرداخته ذهن ابتر خودتان است.
mostafa
| Iran (Islamic Republic of)
اقا احسان با این نوع ادبیات وکارها مردم از دولت دور میشن وقتی به منتقدینش میگه بیسواد چه انتظاری داری وقتی 10 در صد شعارهاش محقق نمیشه چه انتطرای داری وتوهین به رییس جمهور منتخب کاملا خلاف اسلام وشرعه هر کی باشه میخواد احمدی نژاد باشه یا روحانی ولقب دروغگو گفتن درست نیست در منظر عموم ایکاش همین نظر ور در مورد دولت احمدی نژاد داشتید تا این دولت هم بعد از این همه خدمت اینجوری نمیشد دقیقا همون اتفاقی که بدوران احمدی نژاد افتاد الانهم داره میفته وخدا جای حق نشسته ونمیزاره ابروی کسی الکی بره
محمد
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
7
18
اينها كاري ندارن كه چه كسي چكار كرده مي خوان با دروغ گفتن بحران توليد كنن.آقاي روحاني حاميان خودت را درياب كه اگر نااميدشون كني جهبه پايداري مي خوردت.
پاسخ ها
امیرو
| Iran (Islamic Republic of)
اصلاً فرض کینم همه اخبار دروغه!
شما لطف کنید اطلاع رسانی کنید که آیا اون سکه ها رو هدیه کردند یا نه؟
آیا جلسه برای اشراف بوده یا نه؟
آیا در سعدآباد برگزار شده یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
13
6
خب به فرمایش شما ، میگیم اصن جشنی در کار نبوده.به قول معروف ان شاءالله گربه است. ولی:
حضرات چرا درنوروز میرن کیش؟؟؟چن درصد از مردم ما میتونن برن کیش؟؟؟اکثریت مردم با کلی فشار و زور و بحران و... با یه پراید اگه بتونن یه مسافرت انجام بدن.چه لزومی داره دولتمردان برن کیش؟؟؟از هر جناحی که میخان باشن.خائن به خون شهدا و و مقدساته اگه مسئولی با عملکرد و اسرافش باعث دلزدگی مردم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
رفتن کیش چه ربطی به خائن بودن به خون شهدا داره؟
بیابید پرتقال فروش را!!!!!!!!!!!
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
جدی جدی مردم ایران فکر می کنن کیش یه تافته ی جدا بافته از ایران عزیزه ها !!! بابا ، کیش هم یه جزیره ی وطنیه . مگه رییس جمهور رفته آنتالیا یا دوبی یا تایلند که اینجوری میگین ؟!!! یه کم به اونچه که میگین ، فکر کنین
mostafa
| Iran (Islamic Republic of)
در جواب ناشناس البتهدر تایید حرف ایشان باید بگم که در سفر تفریحی به کیش با بودجه دولتی وهواپیمای خصوصی در این وضع یکه میگن خزانه خالیه کار درستی نیست حرف دیگه اینکه خاین نگید اما اینکه در این وضع مردم خودشون سفر میرن وخرج میکنن ومردم دعوت به انصراف میکنن وبنزین رو گرون میکنن در افکار عمومی جایگاه خوبی نداره وم ردم بااین چیزها به دولت دل نمیبندند
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
8
5
روحانی باید پاسخ گو باشد یعنی چه؟
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
8
4
تلاش باراک اوباما رو اشتباه گفتی چونآقای روحانی بود که بخاطر اینکه صد روزش داشت تموم میشد خیلی اصرار داشت که رابطه برقرار کنه.
صف بندی هیئت های اروپایی هم برای هیچ چیز جز دخالت نیست.
درخصوص مهمانی کاخ سعد آباد و اتفاقات داخلیش و متراژ خونه آقای رئیس جمهور هم باید گفت که دیوار موش داره موشم گوش داره.تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.
مهدی
|
France
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
7
5
متاسفم برای خبرنگاری که حاضر شده این چنین برای تخریب رییس جمهور محبوب قلم فروشی کنه و به عنوان یک جاسوس دروغگو وارد عمل بشه.
پاسخ ها
mostafa
| Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان دولت باید فیلم مراسم رو به بانوان مجلس بده که البته درخواست کردن اما دولت این کارو نکرده چه انتظاری داری باور کنیم دوما انچه این قضیه رو قوی میکنه تناقضات صحبتی بین شکت کندگان هستند که یه عده میگن رقص نبوده دفتر رییس جمهوری میگه دختران شادی کردند خب یه جاییش بو میده دیگه
سیدمحمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
7
7
برگزاری مراسم به مناسبت میلادبانوی دو عالم توجه کنید به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) مکان: کاخ !
کدام کاخ؟ سعداباد
ایا برای عموم ازاد بود ؟ خیر برای زندانی ها و فتنه گران ازاد بود .
ایا این همان مکانی است که شاه برای عیش و نوش خود با فرح در ان خوش میگذراند: بله همان کاخ معروف است
ایا شرکت کننده و بر گذار کننده انقدر شعور معرفت مسلمانی دینداری و.... نداشت که در چنین مکانی اسم بانوی مطهر معصوم ومادر امام حسین (ع) را وسیله خرج کردن پول بیت المال خود نکند شما تدبیریها که معلوم نیست که هستید چه قدر گیرتان می اید که از تمام رفتار و کردارشاتن دفاع کورکورانه میکنید شما مسلمان نیستید مگر محرم میشد مادرتان پیراهن مشکی تنتان نمیکرد به همان پیراهن مشکی تنتان قسمتان میدهم لیاقت محمود کریمی از برگذار کننده گان این جشن کمتر بود انجا برای اینکه بتوانید به رهبر عزیزمان حمله کنید او را به چه حرفهایی که نبستید ولی مراسم مذهبی در کاخ را هجمه پایداری ها قلمداد میکنید بچه اید یا خودتان را بچه فرض کردید. در همین مطلبتان که کاملا مشخص است کورکورانه نوشته اید "نماینده مجلسی که نطق داشته را به سعید جلیلی ربط داده اید سر و جان فدای بدنهای زخمی امثال جلیلی ها که هم از تیغ دشمن بعثی زخم میخورند هم از تیغ کسانی که اصل ونصبی ندارند و با این هجمه ها ارتزاق میکنند .مگر کورید نمیبینید همسر رییس جمهور مملکتی را وادر به شرکت در چنین مراسمی میکنند و میدانند عواطف گروهی برانگیخته میشود و خودشان هم مینشینند تا استفاده هایش را ببرند . اقای رییس جمهور 4 سال مردم سکان نظام مقدس را تحویل شما دادند به فکر مردم باشید این مردم هر که را خواستند سوار کرده برای مدت معلومی و اگر باب میلشان نباشید از قطار پیاده میکنند . به فکر خدمت باشید واین احزاب و سایتها به فکر ابروداری شما نیستند به نفعشان باشد پشت سرتان هستند و در موقع گرفتاری کسی را پیدا نمیکنید و مثل پخش سبد کالا اخرش شما باید عذر خواهی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اول که مراسم تو کاخ نبوده تو تالار حافظیه بوده دوم اینکه تو هر مراسمی قرار نیست که همه دعوت شن سوم اینکه چرا از بین اصولگرایان فقط عده ای انگشت شمار به نام پایداری ها دارن سینه چاک میدن که حتی این جماعت اقلیت که طرفدارنش هم از 4 میلیون نفر بیشتر نمیشود دارن از کوچکترین اتفاقی دروغی بزرگ بسازن برای کوبیدن دولت منتخب
ودر انتها توصیه ای دوستانه به شما دارم سید محمدرضا اگر واقعا دلت برای اسلام میتپه اول بادقت حرف دوطرف ماجرا را بخون بعد قضاوت کن شاید طرفی داره دورغ میگه یا پاپوش درست میکنه اون هم در فضای سیاسی که ذاتا مستعد چنین مواردی هست
سیدمحمدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
سلام ناشناس . به توصیه ات اعتقاد دارم و پایبندم متشکر.
به خدمت شما عارض هستم حرف من این است که گروهی عدهای اندکی در همه ادوارهای ریاست جمهور ی در اطراف رییس جمهورها حاضرند به اسم مشاور تا از اب گل الود ماهی بگیرند و برایشان هم مهم نیست ابروی کسی ریخته شود انها به فکر رسیدن به خواسته هایشان هستند .همسر رییس جمهور ذاتا با چنین مراسمهایی همراه نمیشود مگر به واسطه حضور و همفکری با چنین افرادی به مراسمها سوق داده میشوند. سعی میکنم جانب حق را بگیرم نه امیال سیاسی اعتقاد دارم اقای خاتمی اگر میدانست مشاور امور اجتماعیش خانم مهاجر به این راحتی کشف حجاب میکند وبرای خوشگذرانی خود را در پناه دشمنان انقلاب قرار میدهد هرگز برایش حکم نمیزد .ولی گناه چنین ادمهایی در پرونده مدیریتی اقای خاتمی نوشته میشو د و باید پاسخگو باشد .تدبیریها هم دفاع خوبی نکردند انها هم یک طرفه مطلب نوشتند دکتر جلیلی را چرا وسط ماجرا کشانده اند گناه دکتر جلیلی چه بوده .مشاور بد داشتن همین میشود با تشکر برادر
ali13
|
United States of America
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
8
این هم اخر و عاقبت دروغ به مردم و ...حساب کردن ملت وقتی وزیران سرمایه های چند هزار میلیاردی شونا اعلام نمی کنند و اشراف گرایی را رواج می دهند نتیجه اش همین میشه
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
2
5
من نه طرف جبهه پایداریم نه علیه آقای روحانی. اما انصافا تو این گیر و دار و مصیبت تورم و فقر و هزار مشکل دیگه درست نیست برگزاری این طور مراسم اون هم از طرف همسر رئیس جمهور. خود ایشان باید احتمال برانگیختگی هیجانات مردم را بدهند. والا من هرکی رو دیدم حتی طرفداران دکتر روحانی خوششون نیومده بود. فارس خیلی بد نوشته اما این صحت کلیت ماجرا رو از بین نمیبره. کمی باتدبیر عمل میکردند خوب بود. من مطمئنم که انشاءالله رئیس جمهور از پول بیت المال هزینه نکرده اند اما کمی با مردم همدردی میکردند و خرج این مراسم را به محرومان میدادند بهتر بود. تدبیر! تدبیر!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
6
6
واقعاً باید به دکتر جلیلی تبریک گفت: که چنان لرزه ای بر دل بدخواهان انداخته که هر وقت بخوان بر علیه یکی دری وری بگن، میگن این طرفدار جلیلی بود. اقای محترم تو با بی بی سی و صدای آمریکا و ... تفاوتی نداری دکتر جلیلی یک مومن به تمام معنی و جانباز ی است که برای امنیت امثال تو پایش از دسته داده حالا چرا شما اینقدر از جلیلی و امثال جلیلی می ترسین؟ چرا یک خبر که داده می شود که آنهم صحت دارد بهش اینقدر حمله می کنید مگر شما نمی گوئید آزادی بیان، پس چرا اعتقاد ندارید به آزادی بیان؟ رئیس جمهور منتقدین را بی سواد می داندٰ رسانه های اصلاحات هم فقط فحش خواهر و مادر به منتقدین نمی دن. خجالت بکشید.
هومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
4
2
آقايان راستگو ترا خدا حقيقت را شما بگوئيد
سكه ها به چند نفر و به چه عنوان داده شد ؟
اصل خبر ومدل هاي لباس و رقص نميدانم چي راسته يا دروغ ؟
احمدي نژاد بعد 8سال خانوادهاش را به سفر برد و دولت جديد نگذاشت سال اولش تمام بشه واي به سالهاي ديگه خدا بخير كنه .
میر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
5
2
شان برنامه برای حضرت زهرا (س) رقصیدن و برگزاری مراسم تو کاخه؟؟افا لکم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
4
دروغگو ها همیشه دروغگو اند، این افراد هم آن زمان که دولت را داشتند دروغ می گفتند و هم امروز که در اقلیت هستند.
روشنک تقوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
3
باباچقدرحرف میزنید?راست میگوییدبیانیه ی اعتراض مردمی علیه این کاربدهیددیگه چراناخنهاتونومیجویدوحرص میخورید؟....
نظر شما: