بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵

کلاهبرداری دو اخراجی شرکت آب

دو اخراجی یک شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب با نقشه حیله‌گرانه به فریب آپارتمان‌نشین‌های پایتخت پرداخته و دست به کلاهبرداری می‌زدند.
تدبیر24: این دو اخراجی در نقش مأمور آب و با گرفتن پول از طعمه‌هایشان کلاهبرداری می‌کردند. این دو مرد شیاد بیشتر سراغ آپارتمان‌های نوساز می‌روند، آنان با وعده این‌که نیاز نیست 4 واحد هزینه طرح آب و فاضلاب بدهند و آنها می‌توانند 4 واحد آپارتمان را یک واحد در نظر بگیرند، یک میلیون تومان پول می‌گرفتند و پا به فرار می‌گذاشتند. طعمه‌های این شیادان که نمی‌دانستند این دو مرد مأموران قلابی هستند به آن‌ها اعتماد کرده و پول را برای فرار از هزینه‌های سنگین طرح آب و فاضلاب پرداخت می‌کردند تا این‌که فاش شد فریب خورده‌اند. مدیر اداره حقوقی سازمان آب و فاضلاب به خبرنگار شوک گفت: براساس اعلام تعدادی از مشترکین آب و فاضلاب در محدوده منطقه 4 تهران، ارائه توضیحات با مشخصات دو کارگر اخراجی یک شرکت پیمانکاری همخوانی داشت. بلافاصله حراست و اداره حقوقی وارد عمل شد. در این تحقیقات دو مرد به نام‌های «مجید سلطانی‌مهر» با 8 ماه سابقه کار و «علیرضا ابوالحسنی» که با 12 سال سابقه کار در یک سال گذشته توسط کارفرما-پیمانکار آب و فاضلاب -اخراج شده بودند، شناسایی شدند.

عباس جعفری مدیر حقوقی این سازمان خاطرنشان کرد: این دو نفر خود را به عنوان مأمور سازمان آب و فاضلاب به طعمه‌هایشان معرفی کرده و به دنبال اصلاح قرارداد آب و فاضلاب، آب‌بها، تعویض کنتور آب، نصب انشعاب آب و تغییرات در شمارگان کنتورخوانی اقدام به دریافت پول از مالکان کرده‌اند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب 12 نکته مهم را به مشترکان اعلام کرد؛ یکی از این 12 نکته اشاره دارد به این‌که مأموران شرکت آب و فاضلاب برای وصول پول به مشترکان مراجعه نمی‌کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی باید سریعاً به پلیس خبر داد. این مدیر حقوقی شرکت آب و فاضلاب افزود: متأسفانه برخی از مشترکان به این دو مأمور قلابی اعتماد کرده‌اند و تسلیم فریب وعده‌های دروغین این دو مرد شده‌اند و پول‌های زیادی نیز از مالکان ساختمان کلاهبرداری شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: مدیران نواحی سلیمانیه و افسریه و تعدادی از مشترکان این شرکت وقتی مشخصات دو مرد که لباس مأموران شرکت آب و فاضلاب را به صورت غیرقانونی پوشیده و اقدام به نصب و وصل انشعاب غیرمجاز و نیز گرفتن پول از مشترکان را کرده‌اند، شناسایی کردند و آن‌ها را به حراست و اداره حقوقی شرکت آب و فاضلاب اعلام کردند. وی در ادامه گفت: بر همین اساس شکایتی از سوی دفتر حقوقی شرکت آب و فاضلاب به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 14 تهران ارائه و پرونده برای رسیدگی به شعبه 6 بازپرسی آن دادسرا ارجاع شد.  بنابر این گزارش، پس از بررسی و تحقیقات قضایی و پلیسی، بازپرس باباگلزاده از شعبه 6 دادسرا خواستار انتشار تصاویر دو شیاد اخراجی شد و از کسانی که در دام این دو مرد افتاده‌اند یا اطلاعی از سرنوشت و مخفیگاه آنان دارند خواست به کلانتری 121 سلیمانیه و حراست شرکت آب و فاضلاب منطقه 4 مراجعه کرده و یا با شماره 55813987 تماس بگیرند.



منبع: روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: