بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

زن‌کشی در پی مزاحمت تلفنی

فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: بدبینی شوهری در پی یک مزاحمت تلفنی به همسرش به ضربات چاقو و قتل منجر شد.
تدبیر24: سرهنگ سلطانی‌وش اظهار کرد: برابر گزارش کلانتری 11 بناب، شخصی به هویت «ب -ز» در کلانتری حاضر و اظهار کرد که به دلیل مظنون بودن به رابطه همسرش با فرد نامعلوم اقدام به قتل همسرش با چاقو کرده است.
 
به گفته وی رئیس کلانتری به همراه عوامل گشتی و مسئول تجسس با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعلامی اعزام و مشاهده می‌کنند که مقتول در کف آشپزخانه منزل با وضعیت خون‌آلود افتاده که پس از بازرسی محل، آلت قتلاله (چاقو) در پذیرانی منزل آغشته به خون کشف شد.
 
سلطانی‌وش افزود: مضروب سریعاَ به اورژانس منتقل شد که با توجه به ضربات متعدد چاقو و جراحات شدید در دم فوت کرد.
 
وی گفت: متهم در اعترافات خود علت قتل را مشکوک بودن به تماس‌های تلفنی همسرش اعلام کرد و در تحقیقات از متهم و اولیای دم، انگیزه قتل بدبینی، مظنونیت و شکاک بودن بیش از حد متهم به همه چیز و همه کس بود.
 
وی ادامه‌داد: پرونده مقدماتی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بناب به خانواده‌ها توصیه کرد از مشاجره لفظی و درگیری با همدیگر و مظنون بودن نسبت به روابط اجتماعی پرهیز کرده و با احترام و پایبندی به اصول انسانی زندگی خود را تداوم بخشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: