تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

پوتین به «کریمه» سفر می‌کند

رسانه‌های روسی روز چهارشنبه از احتمال سفر رئیس‌جمهور این کشور به شبه‌جزیره «کریمه» که به تازگی به روسیه پیوسته، خبر دادند.
تدبیر24: رسانه‌های روسی روز چهارشنبه از احتمال سفر رئیس‌جمهور این کشور به شبه‌جزیره «کریمه» که به تازگی به روسیه پیوسته، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رسانه‌های روس‌زبان روز چهارشنبه از سفر احتمالی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به شبه‌جزیره «کریمه» خبر دادند. این اولین بار خواهد بود که پوتین از زمان الحاق این منطقه به روسیه، به این شبه‌جزیره سفر می‌کند.

آنطور که دو پایگاه «کامرسانت» و «گزتا» خبر داده‌اند، پوتین قرار است در رژه نظامی که روز 19 اردیبهشت در شهر «سواستوپول» منطقه کریمه برگزار می‌شود، حضور یابد. این شهر بندری میزبان ناوگان دریای سیاه روسیه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: