بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۲۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

گشت ارشاد سراغ بی فرهنگ ها میرود

رئیس پلیس کشور با اعلام این که پرونده ترورهای اخیر در سیستان و بلوچستان در حال پیگیری است، گفت: عده ای به بهانه حمایت از مردم بلوچستان دست به این ترورها زده و ناامنی ایجاد می کنند.
تدبیر24:  سردار اسماعیل احمدی مقدم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ترور انجام شده در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هر ترور و قتلی را تا کشف موضوع پیگیری می کنیم. از سال گذشته باقی ماندگان گروهک ریگی مزاحمت هایی را در استان سیستان و بلوچستان به وجود آورده و دست به ترور در جنوب استان می زنند.
 
وی ادامه داد: اگر معلم و کارمندی از شمال استان و منطقه سیستان در جنوب این منطقه به فعالیت بپردازد این افراد با ادعای دفاع از اهل سنت دست به این ترور ها می زنند، در حالی که دولت اعلام کرده است در استخدام ها تبعیض مذهبی نداریم.
 
رئیس پلیس کشور افزود: مردم این استان از این اقدامات خشنود نیستند و نباید سایه ناامنی بر سر سیستان و بلوچستان به وجود آید. اصل موضوع مقابله با گروهک های تروریستی و مواد مخدر در منطقه است.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسیده بود رئیس جمهور انتقاداتی را درباره گشت ارشاد مطرح کرده بود و خواستار عدم برخورد گشت ارشاد با اهالی فرهنگ شده بود، گفت: گشت ارشاد سراغ آدم های بی فرهنگ می رود و از ابتدا موضوعی به نام برخورد با اهالی فرهنگ در دستور کار این گشت نبوده است.
 
احمدی مقدم در خصوص برخورد پلیس با ارایه دهندگان قرص های لاغری غیرمجاز گفت: وظیفه برخورد با قرص های لاغری غیرمجاز بر عهده وزارت بهداشت است که با این گونه داروهای تقلبی و غیرمجاز برخورد کند البته نیروی انتظامی در این برخوردهای از وزارت بهداشت حمایت می کند. اگر این قرص ها دارای مواد مخدر باشد نیروی انتظامی به صورت مستقیم وارد موضوع شده و با مساله برخورد جدی می کند.
 
خبرنگاری از وی در مورد ممنوعیت شماره گذاری برخی از خودروها پرسید که وی در پاسخ گفت: هیچ محدودیتی برای شماره گذاری خودروها نداریم و توقف از سوی پلیس راهور ا تکذیب می کنم. پلیس بر اساس چارچوب قانونی خودروهای را شماره گذاری می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: