تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۲۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
با ارسال نامه‌ای از سوی وزیر نفت صورت گرفت:

تقدیر زنگنه از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

مهندس بیژن زنگنه طی نامه‌ای از اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.
تدبیر24: به گزارش اداره‌ی کل روابط عمومی وزارت نفت، وزیر نفت در این نامه  با اشاره به زحمات مهندس مصطفی کشکولی؛ مدیرعامل؛ و همه‌ی همکاران محترم آن شرکت «که  فرآیند حساس تغییر نرخ فرآورده‌های نفتی را همراه با تکریم و  حفظ حقوق شهروندان، به انجام  رساندند»  تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم‌اکنون با استعداد 37  منطقه،  230  ناحیه‌ی سوخت‌رسانی و 92  انبار ذخیره‌سازی فرآورده، وظیفه‌ی سترگ  توزیع و فروش روزانه بیش از  250  میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی را  در گستره‌ی  وسیع کشورمان  برعهده دارد.

فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در روز  پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز  گردید.

منابع خبری گزارش دادند که امسال برای اولین بار در مقایسه با مراحل قبلی، آرام‌ترین طرح اصلاح و تعدیل نرخ فرآورده‌های نفتی به اجرا درآمده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: