بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

مهمترين اولويت تأمين‌اجتماعي چیست؟

معاون امور فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين‌اجتماعي، ارتباط مناسب با نيروهاي توليدگر جامعه را مهمترين اولويت اين سازمان عنوان كرد و گفت: با برقراري مطلوب اين ارتباط سرمايه‌هاي اجتماعي و معنوي در كشور تقويت مي‌شوند.
تدبیر24: به گزارش اداره كل روابط عمومي سازمان تأمين‌اجتماعي، دكتر منصور اعتصامي در نشست خبري با حضور نمايندگان رسانه‌ها از برگزاري همايش تكريم كارفرمايان كارآفرين، شبكه اثرگذار بر اقتصاد مقاومتي خبر داد و گفت: برنامه‌ريزي‌هاي خوبي براي برگزاري مطلوب اين همايش انجام شده است.

وي از تكريم 33 نفر از كارفرمايان سراسر كشور در اين همايش خبر داد و افزود: براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته از هر استان يك نفر به عنوان كارفرماي برگزيده معرفي مي‌شود و در اين مراسم به صورت نمادين از كارفرماياني كه بيشترين توجه را به حقوق قانوني كارگران دارند، قدرداني مي‌كنيم.

دكتر اعتصامي پرداخت به موقع حق‌بيمه، افزايش تعداد بيمه‌شدگان و استفاده از خدمات غيرحضوري تأمين‌اجتماعي را از جمله معيارهاي انتخاب كارفرمايان عنوان كرد و افزود: اين همايش روز 21 ارديبهشت‌ماه برگزار مي‌شود و اميدواريم آغازي بر فعاليت سازمان تأمين‌اجتماعي در حوزه فرهنگي و تعامل سازنده با شركاي اجتماعي باشد.

وي حركت به سوي فرهنگ و گسترش ارزش‌هاي فرهنگي را از اولويت‌هاي اصلي سازمان تأمين‌اجتماعي برشمرد و اظهار داشت: همايش كارفرمايان كارآفرين در فرآيندي منطقي برگزار مي‌شود و برگزاري اين همايش جلوه‌اي از تكريم و محبت بين تأمين‌اجتماعي و كارفرمايان است.
معاون امور فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين‌اجتماعي اظهار اميدواري كرد كه برگزاري اين همايش آغازي بر گسترش ارتباط هدفمند و مناسب سازمان تأمين‌اجتماعي با توليدكنندگان و كارفرماياني باشد كه در فرآيندهاي كار خود حفظ سلامت نيروي كار و حمايت از كارگران را مورد توجه قرار مي‌دهند.

دكتر اعتصامي از ابلاغ اطلاعيه به ادارات‌كل تأمين‌اجتماعي در سراسر كشور براي تقدير از كارفرمايان كارآفرين خبر داد و گفت: از كارفرمايان كارآفرين در تمامي استان‌ها به نحو مناسب تقدير به عمل مي‌آيد و از هر استان نيز يك كارفرماي نمونه براي تقدير در سطح ملي معرفي شده است.
وي از دريافت نظرات و پيشنهادهاي انجمن‌هاي صنفي و اتاق‌هاي بازرگاني در رابطه با انتخاب كارفرمايان كارآفرين خبر داد و گفت: معيار اصلي انتخاب كارفرمايان رعايت حقوق كارگران و پرداخت به موقع حق‌بيمه و همچنين توجه به سلامت كارگران است.
وي جذب بيشتر كارگر و استفاده از سيستم‌هاي خدمات غيرحضوري تأمين‌اجتماعي را نيز از ديگر معيارهاي انتخاب كارفرمايان كارآفرين عنوان كرد و گفت: اميدواريم با اخذ نظرات و پيشنهادات، هر سال اين فرآيند به نحو مناسب‌تري انجام شود.

برچسب ها: تدبیر24 فرهنگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: