بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

روزنامه قانون توقیف شد+جزئیات

روزنامه قانون از سوی دادستان عمومی و انقلاب تهران توقیف شد.
تدبیر24: دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور توقیف روزنامه قانون را صادر کرد و با حکم جعفری دولت آبادی روزنامه قانون توقیف شد.

این روزنامه به دلیل انتشار مطالب خلاف واقع توقیف شد.

مسعودکاظمی(دبیر تحریریه روزنامه قانون) از اعلام جرم دادستانی تهران علیه روزنامه خبرداد.

کاظمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: امروز صبح(17 اردیبهشت) به دادستانی تهران رفتیم و به ما اعلام شد که به خاطر درج خبر بازداشت محمد رویانیان علیه ما اعلام جرم شده است.

وی افزود: این خبر را ما شب گذشته به نقل از پایگاه خبرگزاری ایرنا منتشر کرده بودیم و منبع این خبر مشخص بود. درحالی علیه ما اعلام جرم شده؛ این خبرگزاری همچنان خبر خود را برنداشته است.

کاظمی افزود: در جلسه‌ی دادستانی هیچ صحبتی درباره توقیف روزنامه با ما نشد اما زمانی‌که از دادستانی خارج شدیم از طریق یکی از خبرگزاری‌ها متوجه شدیم که دادستانی تهران حکم توقیف روزنامه را داده است. ما هم درحال حاضر پیگیری مسئله هستیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: