تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 23
کد خبر: ۲۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

فرماندار جدید بم معرفی شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، محمود ذوالفقاری به عنوان فرماندار جدید بم معرفی و از خدمات حسین زین‌الصالحین فرماندار سابق تجلیل شد.
تدبیر24: زین‌ الصالحین فرماندار سابق بم در این مراسم گفت: طی این مدت جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران شهرستان با جدیت دنبال شد و در این زمینه دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف حاصل شده است.

وی افزود: با حمایت صورت گرفته از منطقه ارگ جدید میزان تولید خودرو در این منطقه به بیش از 120 هزار خودرو افزایش می‌یابد.

فرماندار سابق بم راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی را یکی دیگر از ظرفیت‌های ایجاد شده در شهرستان بم دانست و تصریح کرد: گرچه با کمبود اعتبارات مواجه بودیم، اما پروژه‌های خوبی انجام و در حال اجرا است.

زین‌الصالحین تکریم مردم و شایسته‌ سالاری را از جمله اولویت‌های دوره فرمانداری خود برشمرد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان و فرماندار جدید شاهد توسعه بیشتر منطقه باشیم.

محمود ذوالفقاری، فرماندار جدید بم نیز به ذکر سوابقی از فعالیت‌های خود در ستاد نماز جمعه، آموزش و پرورش و ... پرداخت و گفت: امیدواریم با همکاری نماینده مردم در مجلس و ائمه جمعه بتوانیم در چارچوب قانون به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید بدون توجه به تفکرات سیاسی انتقادپذیر بوده و اقدامات خوبی را در منطقه انجام دهیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: