تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

بررسی شلیک به دادستان خرمشهر

حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته، دادستان خرمشهر در نزدیکی پل پنجم اهواز در حالی که در خودروی شخصی خود بوده، مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفت و زخمی شد/انتصاب عمل ترور به این مسأله هنوز قطعیت نیافته و موضوع توسط یگان‌های ذیربط در حال بررسی است.
تدبیر24: دادستان خرمشهر، شب گذشته مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان در گفتگو با ایلنا در خرمشهر گفت: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته، دادستان خرمشهر در نزدیکی پل پنجم اهواز در حالی که در خودروی شخصی خود بوده، مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفت و زخمی شد.

قدرت الله دهقان گفت: علیرضا باوی دادستان خرمشهر، بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های اهواز منتقل شده و مورد درمان قرار گرفت و هم اینک در سلامت کامل به سر می‌برد.

این مقام عالی رتبه امنیتی و انتظامی اضافه کرد: انتصاب عمل ترور به این مسأله هنوز قطعیت نیافته و موضوع توسط یگان‌های ذیربط در حال بررسی است.

دهقان در پایان گفت: اسلحهٔ استفاده شده در این حادثه از نوع اسلحه شکاری بوده ولی انگیزه ضارب یا ضاربین هنوز معلوم نشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: