نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 02
کد خبر: ۲۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

مشاوره رایگان در مراکز کاهش طلاق

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تفاهمنامه، همکاری فی‌مابین بهزیستی و قوه قضاییه گفت: هم اکنون 1200 مرکز مشاوره، 400 کلینیک مددکاری و 200 مرکز کاهش طلاق آماده ارائه خدمات رایگان در حوزه مشاوره به زوجین هستند.
تدبیر24: صبح امروز با حضور همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سیدمحسن حاجی‌باباییان معاون فرهنگ عمومی قوه قضاییه تفاهم‌نامه پیشگیری و مداخلات به موقع در طلاق فیمابین بهزیستی و قوه قضاییه امضاء شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم این تفاهمنامه اظهار داشت: بهزیستی به دنبال توصیه‌های مقام معظم رهبری در سنوات گذشته و همچنین بر اساس سیاست‌های کلی جمعیت، ابلاغیه مقام معظم رهبری هوشمندانه وارد طب پیشگیری شده است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در حوزه طب پیشگیری برای تجارب ارزشمندی در سنوات گذشته است و در این عرصه دارای ادبیات فاخر و منسجم است.

وی با بیان اینکه ما در حوزه پیشگیری به دنبال شرکای کاری هستیم گفت: یکی از این شرکا قوه قضایی محسوب می‌شود که این دستگاه قضایی دارای ظرفیت و قانون در حوزه پیشگیری است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های عمده سازمان بهزیستی در حوزه کاهش طلاق است که در این حوزه معاونت‌های مربوطه اقدامات خوبی را طراحی کرده‌اند و به سمت مشاوره و پیشگیری گام برداشته‌اند ضمن اینکه سهمی را هم به مداخله بهنگام اختصاص داده‌اند.

هاشمی بیان داشت: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان پیشگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده است به طوری که هم اکنون 19 هزار گروه همیار، 1200 مرکز مشاوره، 400 کلینیک مددکاری و 200 مرکز کاهش طلاق در این راستا فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: ما به دنبال توسعه مراکز کاهش طلاق و مراکز مشاوره هستیم تا بتوانیم تا نقطه صفر مرزی موضوع کاهش طلاق را دنبال کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: