بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

فرماندارزاهدان:توجه مدیران به پروژه های ناقص

فرماندار زاهدان گفت: تکمیل پروژه‌های ناقص و نیمه تمام و عدم هرگونه جابجایی اعتبارات تخصیص داده شده مورد توجه مدیران قرار گیرد.

ارجمندی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: برنامه‌ریزی را شامل سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دانست و افزود: ادارات و نهادها باید برای دستگاه خود در جهت توسعه و رشد شهرستان برنامه ریزی کنند و این برنامه‌ها را در جلسات کمیته برنامه ریزی مطرح نمایند تا در صورت تصویب به اجرا گذاشته شود.

وی یادآور شد: میزان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابتدای سال 1392 شهرستان زاهدان بالغ بر 465358 میلیون ریال است که 15درصد ازاعتبارات استان برای شهرستان زاهدان اختصاص یافته است که در قالب 18 فصل‌، 65 برنامه و 288 پروژه که 11 پروژه جدید‌، 92 پروژه نیمه تمام و 185 پروژه مستمر بوده که به این فرمانداری ابلاغ شده است.

وی بیشترین میزان اعتبار را مربوط به فصول حمل و نقل‌، مسکن، عمران شهری و روستایی، آموزش، فرهنگ و هنر رسانه‌های جمعی و گردشگری‌، کشاورزی و منابع طبیعی و تربیت بدنی دانست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: