تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۲۵۴۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس شورای اسلامی

شناسنامه دارند اما رو نمی‌کنند

این گروه، افراد خاصی هستند که آرامش و وجود آرامش منافعشان را به خطر می‌اندازد و از آنجا که شفافیت و روشن بودن مواضع را به ضرر خود می‌دانند و این روند را نمی‌پسندند از این رو هیچ‌گاه شفاف هم عمل نخواهند کرد . . .
تدبیر24: مراسم چهاردهم خرداد امسال نیز بدون حاشیه نبود و در این مراسم شاهد پخش شبنامه‌هایی علیه دولت بودیم. در وهله اول باید ابراز تاسف کرد که این نوع رفتارها در کشور رخ می‌دهد و با کمال تاسف اقدام جدی نیز در برخورد با آنها صورت نمی‌گیرد. چند سالی است که مراسم رحلت امام(ره) برای چنین برخوردهایی انتخاب شده کما اینکه پیش از این شاهد توهین به یادگار امام (ره) در روز چهاردهم خرداد بودیم؛ اگر در همان سال برخوردی قاطع با این افراد صورت می‌گرفت دیگر شاهد چنین رفتارهایی نبودیم. برای همین عدم برخورد کافی و به موقع بود که باردیگر در مراسم 22بهمن شاهد توهین به رئیس مجلس بودیم.

امروز این بحث مطرح می‌شود که گروه‌ها باید با شناسنامه مباحث و مواضع خود را روشن کنند. البته گمان می‌رود آنها که چنین توهین‌ها و رفتارهای زشتی انجام می‌دهند دارای شناسنامه هستند اما شناسنامه خود را رو نمی‌کنند. آنچه مسلم است این که این گروه شامل کسانی است که منافع و مطامع خاصی را در محافل سیاسی اقتصادی، کشور دنبال می‌کنند و با چنین حرکت‌هایی می‌خواهند به اهداف خود برسند. آنچه تامل برانگیز است اینکه چرا شاهد برخورد قاطع با این افراد نیستیم؟ چراکه اگر این افراد با یک برخورد قاطع رو‌به‌رو می‌شدند امروز به خود اجازه نمی‌دادند دست به پخش شبنامه و هتاکی و سر دادن شعارهای نابجا بزنند. بنابراین تصور غالب این است که این گروه، افراد خاصی هستند که آرامش و وجود آرامش منافعشان را به خطر می‌اندازد و از آنجا که شفافیت و روشن بودن مواضع را به ضرر خود می‌دانند و این روند را نمی‌پسندند از این رو هیچ‌گاه شفاف هم عمل نخواهند کرد.

در راستای جلوگیری از بروز چنین حرکت‌هایی مجلس شورای اسلامی در قالب کمیته تحقیق و تفحص تلاش کرد بستری را برای برخورد با این افراد فراهم کند و گزارش خود را تحویل داد اما باز برخورد مناسبی با این افراد صورت نگرفت و از آنجا که مجلس یک رکن قانون گذاری است و نه یک رکن اجرایی بنابراین در بخش برخورد باید یا قوه مجریه یا دستگاه قضایی وارد عمل شود. آنچه لازم است به آن اشاره شود این است که بروز چنین رفتارهایی در همه جای دنیا به چشم می‌خورد اما در ایران متاسفانه این آش دیگر شور شده است.

در مورد دولت نیز فارغ از نقاط ضعف و قوت آن،حرکت هایی که در تقابل با رئیس‌جمهور و دولت صورت می‌گیرد بر این اسا س است که دولت حتما موفق نشود و این مسئله در مواضع افراد به وضوح مشخص است چرا که تا به حال نشده حرکتی از سوی دولت انجام گیرد و این افراد از آن استقبال کنند مگر به اجبار و این مسئله را چه به صورت واضح در اظهارات خود نشان داده‌اند و چه به صورت پنهانی. برخورد با این حرکت‌ها و رفتارها نیز تنها در یک صورت امکان‌ پذیر است و آن وجود اراده‌ای محکم و قوی برای جلوگیری از این رفتارهاست چرا که قانون و چارچوب مشخص است و تنها اراده‌ای لازم است تا بطور جدی در برابر این افراد بایستد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
0
جناب تاجگردون سالها پیش که بعنوان کارشناس دفتربرنامه ریزی اقتصادی ذوب آهن اصفهان کارمیکردم همکاری همنام شماداشتم که فردی منطقی بودوازحرف حساب بدش نمیآمد.امیدوارم شمانیزاینگونه باشیدواهل جواب دادن ونه مثل کسانیکه موردحمایت شماهستندسکوت رابهترین جواب بدانید.من اصلاقصدندارم درباره این افرادوشناسنامه شان صحبت کنم.فقط نوشته شمارافرصتی یافتم که عرض کنم بحث برسرآنچه میگوئیدنیست(که هست ودرجای خودبایدرسیدگی شود)بلکه بحث اصلی برسرچیزهاییست که نمیگوئید.هم شماهم کسانیکه سنگشان رابسینه میزنید.ببینیدامروزه روزچه هجمه سنگینی علیه آیت الله مصباح یزدی کلیدخورده.ودرآخرین حملات گفته میشوداگرآنچه میگویندازسرتکلیف است چرادیروز این احساس تکلیف وجودنداشت.حقیرقصدجواب دادن باین پرسش بچه گانه راندارم که خودبهترمیتوانندجواب دهند.امااولااگرقرارباشدهرکارپسندیده ای زمانی مقبول افتدکه درگذشته هم طابق النعل بالنعل انجام شده باشدکه همه ما(غیرازمعصومین)بایدبکنجی خزیده ودم فروبندیم ثانیامگرمابعداز امثال شهیدمطهری وعلامه طباطبایی وعلامه جعفری(که درودخدابرآنان باد)غیراز آیت الله مصباح حفظه الله جایگزینی برای آن بزرگان داریم(اگرمیشناسیدبفرمایید)که آنگونه هتاکانه حمله میکنیم.ادامه مطلب درنظربعد
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
0
ثالثا اگراین رویه پسندیده هست پس بدیگران وامثال این حقیرکه نه اینوریهانه آنوریهابرایمان تره هم خوردنمیکنند(که اینهم ازالطاف خداونداست)حق بدهیدکه حرفهایتان رامصداق فرمایش مولا علی (ع)بدانیم که میفرمایدبعضی حرف حقی میزنندامااراده باطل ازآن دارند.حق بدهیدکه باورنکنیم قصدخیروحمایت کسانی راداریدکه نام برده اید.باورنکنیم که مراداز شفافیتی که نام میبریدهمه هستندحتی کسانیکه بزرگ خودتان میدانید.اگربزرگان شمابه شفافیت مدعایی وشعارکرکننده دانستن حق همه هستوغیره ذره ای معتقدبودندبه سوالات بیشماری که وجودداردپاسخ صادقانه میدادندآنوقت باورمیکردیم دلسوز ملتیدوملتند.ادامه درنظربعد.
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
0
0
برای ارسال ادامه نظر ظاهرا تحریم شده ام وسایت چراغ قرمز میزند؟!
نظر شما: