تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

پیام آیت‌الله‌ موسوی‌ اردبیلی درباره عراق

آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی در پی وقایع اخیر عراق پیامی صادر کرد.
تدبیر24:متن این پیام به شرح زیر است: 
 
«بسم الله الرحمن الرحیم 
 
فاجعه هجوم ددمنشانه تروریست‎ها به خانمان و شهر و دیار مسلمانان و کشته و مجروح و آواره شدن مردم بی‎دفاع در عراق عزیز تأسف و نگرانی و درد و دریغ را در جان هر آزاده‎ای برمی‎انگیزد. 
 
مردم ستیزانی که پس از برگزاری انتخابات و اعلام رای مردم شریف عراق هجوم و تخریب و خون‎ریزی را توسعه داده‎اند از سوی دشمنان امت اسلام و کوردلانی حمایت می‎شوند که آسایش و برادری و وحدت مسلمانان را فدای منافع و مطامع خود می‎کنند. تروریسم در همه اشکال آن و در هر کجای عالم، در اسلام محکوم و مردود است. هر کشور و یا گروهی که برای تروریست‎ها تدارکات تسلیحاتی و مالی فراهم می‎آورد خود را در مقابل باور دینی و ملی مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی قرار می‎دهد. 
 
حمایت از عراق در مقابله با تروریستی وظیفه و مسئولیت آحاد مسلمانان است. مسلمانان بیدار می‎دانند که پشت پرده این جنایات دشمنان اسلام هستند و اصلی‎ترین هدف آنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان و برافروختن جنگ میان برادران است. بر همه دولت ها و قدرت های اسلامی است که با قدرت و قوت از مردم بی‌پناه در برابر این تروریست های خونریز دفاع کنند. از همه مسلمانان درخواست دارم با بیداری، هوشیاری و تضرع به درگاه الهی برای خلاصی از این دشمنان دعا کنند و از درگاه خداوند واحد مقتدر ذو انتقام، عزت و نصرت اسلامیان و نابودی دشمنان را عاجزانه مسألت دارم. 
 
سید عبدالکریم موسوی اردبیلی 
 
سیزدهم شعبان المعظم 1435 »
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: