ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 22
کد خبر: ۲۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

معرفی خدمات جدید محصولات سایپا

حضور سایپایدک در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و محصولات وابسته در شيراز با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد.
تدبیر24: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در این دوره از حضور خود در نمایشگاه خودرو شیراز به معرفی خدمات کارت نارنجی و همچنین مقایسه قطعات تقلبی با قطعات اصلی پرداخت که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

نمایش بسته بندی های اصلی قطعات و مقایسه قطعات اصلی با قطعات تقلبی و همچنین اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص چگونگی شناسایی قطعات اصلی، ارائه کتاب‌ها و سی دی های آموزشی، نمایش قطعات برش خورده و معرفی خدمات کارت نارنجی از جمله امداد 247، امداد در محل، گارانتي بدنه و تمديد گارانتي برای مشتریان گروه سایپا از جمله فعالیت هایی بود که مورد استقبال قرار گرفت.

برگزاري كلاس‌هاي آموزشي ويژه دارندگان خودروهاي سواري سايپا و ارتباط مستقيم با مشتريان در خصوص دريافت پيشنهادها و انتقادها از ديگر اقداماتي بود كه توسط سايپايدك در نمايشگاه شيراز انجام و با استقبال روبرو شد.

نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش سايپا در استان فارس نيز با حضور خود در اين نمايشگاه به معرفي محصولات و خدمات جديد گروه سايپا پرداختند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه 13 محصول خود را در معرض نمایش گذاشت و از چندین محصول جدید رونمایی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: