تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
جام جهانی 2014

رونالدو به دیدار با آلمان می رسد

ادواردو دروازه بان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت که کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم پرتغال مسابقه نخست این تیم با آلمان را از دست نخواهد داد.
تدبیر24: دیدار دو تیم آلمان و پرتغال سه شنبه 27 خرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه الدوری والکاس قطر، ادواردو شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه تمرینات رونالدو با تیم مطلوب و عادی شده است و وضعیت این بازیکن طبیعی است.

دروازه بان تیم ملی فوتبال پرتغال افزود: وضعیت رونالدو طبیعی است واو به خوبی وباقدرت تمرین می کند وهمه مطمئن هستیم که رونالدو صد در صد توان قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی پرتغال برای رویارویی باتیم ملی فوتبال آلمان را دارد.

وی خاطرنشان کرد : گرچه تیم فوتبال پرتغال بازیکنان توانمند زیادی در اختیار دارد وهیچ بازیکنی به تنهایی نمی تواند پیروزی یک تیم را رقم بزند اما باوجود رونالدو که بهترین بازیکن دنیاست ، وضعیت تیم به مراتب بهتر می شود.

رونالدو تمرینات تیم ملی پرتغال را در پنجشنبه گذشته زودهنگام رها کرد که به دنبال آن نگرانی هایی برای کادر فنی و بازیکنان به وجود آمد.

این درحالیست که ستاره همیشه پرفروغ تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید اسپانیا در تمرینات روز شنبه تیم ملی پرتغال درکمپ سائو پائولو به طور کامل شرکت کرد.

در رقابت های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل ،تیم ملی فوتبال پرتغال با تیم های آلمان ،غنا و آمریکا درگروه G قراردارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: