بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

حمایت اردن ازداعش و 12تیم تروریستی

۱۳ گروه تروریستی، دو روز پیش از حمله به استان نینوا در اردن گردهم آمده و در مورد قتل عراقی­‌ها به توافق رسیده و با سرکرده گروه تروریستی داعش بیعت کردند.
تدبیر24:نمایندگان 13 گروه تروریستی، دو روز پیش از حمله به استان نینوا در شمال عراق، گرد هم آمده و ضمن بیعت با ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام یا همان داعش برای حمله به تمام شهرهای عراق، در مورد کشتار مردم بی­‌گناه عراق به توافق رسیدند.

الصباح به نقل از منابعی که از آن تحت عنوان منابع ویژه یاد کرد، نوشت: این گروه­‌ها عبارتند از:

حزب ممنوعه البعث، بازوی مجرم فراری عزت الدوری، جنبش نقشبندیه، و گروه­‌های موسوم به المجاهدین، انقلاب بیستم، الاسلامی، پایگاه الجهاد، طایفه المنصوره، انصار التوحید، انصار السنه، الغرباء، الاهوال، انصار الاسلام و المختار.

تشکیل ائتلاف البغدادی یا الطیبین

این منابع تاکید کردند که در این نشست، تعدادی از سران فتنه که در برگزاری تحصن در الانبار، صلاح الدین، کرکوک و نینوا دست داشتند و نیز سرکردگان حزب بعث حضور داشتند و در نهایت در مورد تشکیل ائتلاف موسوم به «ائتلاف البغدادی» یا «ائتلاف الطیبین» و سرنگونی دولت بغداد به توافق رسیدند.

تعداد نیروهای این گروه‌­های تروریستی به اضافه نیروهای داعش 30 هزار مبارز است که تروریست­‌های داعش در سوریه و به عبارت بهتر در شهرهای رقه، حسکه و دیرالزور در این شمارش لحاظ نشدند.

بنابر اعلام منابع مزبور، دو کشور قطر و عربستان نیز یک میلیارد و 500 میلیون دلار در اختیار این گروه‌­ها قرار دادند تا از آن برای خرید سلاح و مهمات از قاچاقچیان سلاح استفاده کنند.
برچسب ها: داعش اردن تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: