تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۲۶۷۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
آنچه شایسته اش هستند

قدردانی از یوزهای پارس در استادیوم 100 هزار نفری

ایران در مقابل آرژانتین نبردی فراتر از آنچه که پیش بینی می شد به نمایش گذاشت
تدبیر24 : مهدی بابایی - بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مقابل آرژانتین نبردی فراتر از آنچه که پیش بینی می شد به نمایش گذاشتند، اگر به یکسال پیش برگردیم و ماجراهای قرعه کشی جام جهانی را مرور کنیم قطعا یادمان می آید که امیدی به نتیجه گرفتن در مقابل آرژانتین نداشتیم و دلمان می خواست حداقل طوری به هفتمین تیم قدرتمند جهان ببازیم که وجهه بین المللی فوتبال کشورمان از چیزی که هست خراب تر نشود. حالا ایران در مقابل آرژانتین قرار گرفت و پس از 90 دقیقه تنها با یک گل آن هم با ضربه آقای گل جهان سه امتیاز بازی را به رقیب قدر واگذار کرد . به این آمار اضافه کنید پنالتی که از سوی داور گرفته نشد و حداقل 50 درصد امکان گل شدن داشت.

 این یعنی یک دستاورد بزرگ چراکه نه تنها وجهه فوتبال ایران تخریب نشد بلکه ارتقا هم یافت ،در شرایطی که اسپانیا ، پرتغال و انگلیس با آن نتایج دو بازی خود را پشت سر گذاشتند ، توقف ایران با چنین نتیجه ای در برابر آرژانتین نه تنها یک باخت که نتیجه ای بزرگ به حساب می آید و به تعبیری دیگر شاید بتوان گفت صرف نظر از معادلات و امتیازات روی کاغذ نتیجه بازی ایران در مقابل آرژانتین به مراتب ارزشمندتر از بازی بود که در مقابل نیجریه از خود به نمایش گذاشت و این بازی چشم های زیادی را در سراسر جهان به یازده یوز ایرانی خیره کرد.

دستاورد دیگر تیم ملی فوتبال ایران، نمایشی خوب از بازی گروهی و هماهنگ بود ، در این جام بر خلاف هشت سال قبل بازیکنان هماهنگی کاملی با هم داشتند و در یک حرکت تیمی موفق و نمایشی خیره کننده از علیرضا حقیقی موفق شدند 180 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارند.

از تلاش ها و زیرکی کارلوس کیروش هم نمی توان صرف نظر کرد، او تیم چهل و سوم جهان را چنان در مقابل هفتمین تیم قدرتمند دنیا -که بر اساس پیش بینی ها پس از برزیل دومین شانس قهرمانی در این جام است - به بازی گرفت که بازیکنان تیم ملی آرژانتین گاه برای مهار یوزهای ایرانی دست به دامن خطا و وقت کشی هم شدند و این هم یک برد برای ایران است ، کلافه کردن حریف قدر هنر بزرگی بود که تنها مربی چون کارلوس کیروش از پس آن برمی آمد و انصافا هم موفق بود.

این نوشتار را در جایگاه فردی می نویسم که همواره یک تماشاگر معمولی فوتبال بوده ، اما از منظر یک ایرانی نمی توان بازی ایران در مقابل آرژانتین را دید و به ملی پوشان کشورمان احسنت نگفت، آنها بازی شگفت انگیزی از خود به نمایش گذاشتند و بی راه نیست اگر عنوان زیباترین بازی ملی فوتبال ایران در دو دهه اخیر را به آن بدهیم. 

به نظرم از امروز باید به فکر استقبالی با شکوه از ملی پوشان کشورمان و کارلوس کیروش در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی باشیم و با استقبالی صدهزار نفره تمام قد در مقابل مردان با غیرت ایرانی بایستیم، آنها انصافا افتخار سرزمین پارسند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فلاحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
1
5
موافقم. البته باید این جشن با حضور بانوان محترم برگزار بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
0
2
البته بايد منتظر بازي ايران و بوسني باشيم.
ممكن است اين بازي تمام حس خووب ما از تيم ملي را خراب كند.
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
1
2
استقبال تکریم تعضیم تقدبر .....برای فوتبالیستها والیبالیستهارا بیخیال چکارداریم چه تیمهایی راشکست دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تعظیم! وااای از این دیکته های خراب!
سید حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
1
صد در صد موافقم ...
اینو به گوش رئیس جمهور برسونید ...
ما که نمیدونیم کجا بگیم ...
نظر شما: