بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۷۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

محمود در مجمع کجا نشست؟/عکس




بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
1
1
مگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانند مجلس شورای اسلامی در آیین نامه داخلی، محل نشستن هر کدام از اعضا مشخص نشده است؟
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
1
2
خدارحمت کندملانصرالدین راکه هرچه میکردعده ای اعتراض میکردند.نرودمجمع هزارتفسیربرودهزارتعبیر.یادتان که هست ماههاقبل ازانتخابات92 چه پیشبینی هاکه نکردندازرفتارش درانتخابات.وای اگرازپس امروزبودآخرتی.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
همه می دانیم که آقای احمدی نژاد فرد غیر قابل پیش بینی است.در جلسه اول بعد از ریاست جمهوری با خبر شدیم که ایشان در شمال تشریف دارند.در جلسه دوم از قول برادرشان نوشتند که ایشان در شمال نبوده اند ودر بعضی سایتها ذکر شد که ایشان در جلسات مجمع شرکت نخواهند کرد.حالا در این جلسه جای هبات رئیسه کجاست.آقای احمدی نژاد با حکم مقام معظم رهبری به مجمع راه یافته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
5
6
محمود یعنی چی ؟ او اسم ورسم دارد این ادبیات از سایت شما زشت است . من از عملکرد ایشان متنفرم اما به عنوان یک رسانه یی حرفه یی این ادبیات را درست نمی دانم
پاسخ ها
رضی
| Iran (Islamic Republic of)
حرف درست،جواب ندارد.ولی مگر همین آقای محمود احمدی نژاد نبودند که در آن مناظره ی معروف 13 خرداد88 اخلاق را زیر پا گذاشتند و بدون واهمه روسای جمهور قبل را بدون مدرک واستدلال مورد بی مهری و تهمت قرار دادند.مگر این مردم همان افراد سال 88 نیستند که شاید به علت همان مسئله به عزیزانی که در واقع بیشترشان اصول گرای واقعی بودند،پاسخ نه دادند.البته با اصل حرفتان موافق هستم.
falah
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
2
2
سلام
از اینکه نام محمود به کار بردید حق دارید چون ایشان 8 سال شمارا در انزوا قرار داده بود ودستانتان را از بیت المال بریده بود،کینه ای که دارید به حق است ومن به شما حق میدم !!
نظر شما: