نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۲۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

نظرخواهی ایوبی در "فیس بوک"

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در آخرین اظهارنظر خود در فیس بوک، با طرح سه پرسش از کاربران مجازی و در اقدامی سوال برانگیز خواهان اعلام نظر عمومی در خصوص چگونگی تغییر مهم ترین و معتبرترین جشنواره سینمایی کشور شده است!
تدبیر24:حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در صفحه شبکه اجتماعی خود در فیس بوک درخواست کرده است که در مورد برگزاری بهتر جشنواره فیلم فجر سی و سوم نظر بدهند.
 
ایوبی در آخرین پست خود آورده است:
 
«این روزها در حال مشورت وتصمیم گیری در باره جشنواره فجر هستیم. از شما می خواهم فعالانه اعلام نظر نمایید.
 
۱. بر خلاف همه جشنواره های معتبر دنیا تعداد جوایز جشنواره به صورتی غیر متعارفی افزایش یافته. بهتر نیست از زحمتکشان بخش های فنی در برنامه های دیگر بجا و شایسته تقدیر شود؟ در این صورت شمار جوایز به حدود هفت جایزه اصلی کاهش خواهد یافت مانند همه جشنواره های دیگر.
 
۲. برگزاری همزمان جشنواره ها در شهرستانها و سینما های مختلف هم در نوع خود بی نظیر است. بهتر نیست به جای برگزاری چنین مراسم پر سر و صدا جشنواره های موضوعی استانی در فصل های مختلف راه اندازی شود؟
 
۳. بخش بین الملل بسیار بی رونق و صوری است. بهتر نیست بپذیریم که فجر جشنواره سینمای ایران است و البته حضور فعالان سینمایی جهان هم برای آشنایی با سینمای ایران لازم است؟ و ..»
 
گزارش‌ها حاکیست این اظهارات و نظرسنجی ها در حالی در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود که ایوبی بی تردید با توجه به برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌تواند از نظرات کارشناسان خبره و مجرب در این زمینه به شیوه های موثرتر و اصطلاحاً چهره به چهره بهره جوید.
 
گفتنی است که غیر از معرفی حاضرین در جلسه فوق خبر دیگری از محتوای جلسه در اختیار رسانه های گروهی قرار نگرفت و انتظار می رود رئیس سازمان سینمایی کشور با توجه به ضرورت بازنگری در ساختار این جشنواره معتبر و مهم سینمایی، از کانال رسمی و روابط عمومی سازمان، اطلاعات دقیق تری را به اهالی سینما اعلام نماید.
منبع: مشرق
برچسب ها: ایوبی تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: