تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

جنگل‌های بلوط زاگرس احیاء می‌شود

‌معاون فنی منابع طبیعی استان ایلام از موافقت هیات دولت با اختصاص مبلغ 250 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای و هزینه‌ای برای احیاء و بهسازی جنگل‌های بلوط زاگرس خبر داد.
تدبیر24: «حجت‌الله فتحی» اظهار کرد: هیات وزیران به پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و به استناد اصل 138 قانون اساسی با تخصیص مبلغ 190 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای و مبلغ 60 میلیارد ریال به صورت هزینه‌ای موافقت کرد.

معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام افزود: این اعتبار از محل منابع "ماده 12 "قانون تشکیل مدیریت بحران کشور و "ماده10" قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع "بند ش ماده 224 " قانون برنامه پنجم توسعه به نسبت مساوی برای انجام اقدامات ضربتی حذف و خروج درختان آلوده و کنترل کانون‌های بحران خشکیدگی جنگل‌های بلوط زاگرس و مبارزه با آفات و سایر اقدامات لازم در جهت احیاء و بهسازی جنگل‌های یاد شده در اختیار سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور قرار گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز موظف شد گزارش عملکرد اعتبار مذکور را به صورت ماهیانه به معاونت برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهوری ارایه کند.

فتحی خاطرنشان کرد: همچنین در این مصوبه تاکید شده که هرگونه حقوق و مزایا، پاداش و برگزاری هر گونه همایش از محل اعتبارات موضوع این مصوبه ممنوع است.

این مصوبه در تاریخ 9 تیر ماه سال جاری از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: