بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
رییس سازمان امور عشایر:

خسارات خشکسالی بیش از 10 هزار میلیارد ریال است

رییس سازمان امور عشایر، میزان خسارات ناشی از خشکسالی در کشور را بیش از 10 هزار میلیارد ریال برآورد کرد.
تدبیر24: کرمعلی قندالی با اشاره به شدت خشکسالی در استانهای سمنان، البرز، خراسان رضوی و جنوبی، افزود: خشکسالی 10 استان کشور را تحت تاثیر قرار داده و از اردبیل تا خراسان رضوی و شمالی را در برگرفته است.

وی گفت: برای جبران خسارات ناشی از خشکسالی با پیگیری سازمان مدیریت بحران 238 میلیارد ریال از طریق معاونت راهبردی ریاست جمهوری درخواست شده است.

وی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده 50 درصد از این رقم معادل 119 میلیارد ریال برای تامین علوفه و 50 درصد برای تامین آب در نظر گرفته است.

قندالی ابراز امیدواری کرد در دو ماه آینده این رقم برای رفع مشکلات تخصیص و ابلاغ شود.

رییس سازمان امور عشایر کشور گفت: در قالب این اعتبار قرار است علوفه یارانه دار با 100 تا 150 تومان ارزانتر نسبت به بازار در اختیار دامداران عشایر قرار گیرد.

وی حجم خسارت خشکسالی در استان سمنان را نسبت به سایر استانها شدیدتر خواند و گفت: 12 میلیارد ریال اعتبار برای این استان تاکنون اختصاص یافته است.

رییس سازمان امور عشایر کشور افزود: برای تامین آب برنامه آبرسانی با تانکر و نیز مرمت چشمه سارها و قنوات در برنامه قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: