تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

«یادواره شهید چمران»

عباس حسین‌نژاد، معاون فعالیت‌های اجتماعی سازمان دانشجویان ایران به "ایبنا" گفت: چهارمین جشنواره ملی دانشجویی ‌ـ فرهنگی مهرباران، «یادواره ‌شهید چمران» با ...
تدبیر24: عباس حسین‌نژاد، معاون فعالیت‌های اجتماعی سازمان دانشجویان ایران به "ایبنا" گفت: چهارمین جشنواره ملی دانشجویی ‌ـ فرهنگی مهرباران، «یادواره ‌شهید چمران» با موضوع‌های «احسان‌ و نیکوکاری»، «فرهنگ جهادی ‌و محرومیت زدایی‌ فرهنگی» و «امید به آینده‌ای روشن» برگزار می‌شود.

 

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 آذرماه جاری(1392) در حوزه‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و مقاله آثارشان را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز در اسفند ماه سال­جاری برگزار خواهد شد.

 

حسین‌نژاد درباره هدایای برگزیدگان این جشنواره گفت: نفر اول این جایزه سهمیه عمره مفرده و 10 میلیون ریال کمک هزینه عمره مفرده، نفر دوم هفت میلیون ریال، نفر سوم پنج میلیون ریال و نفر چهارم سه میلیون ریال به عنوان هدیه دریافت خواهد کرد.

 

معاون فعالیت‌های اجتماعی سازمان دانشجویان ایران با اشاره به سه دوره برگزاری این جشنواره ملی با محور‌های فرهنگ جهادی و محرومیت‌زدایی ادامه داد: آثار برگزیده سه دوره گذشته(جشنواره‌های امام موسی صدر، امام خمینی(ره) و شهید رجایی) در حوزه‌های شعر داستان و مقاله در قالب کتاب منتشر شده بودند. «روز‌های سپید می‌آید» و «داستان یاران مهر» عنوان‌های مجموعه داستان‌ها و مجموعه شعر‌های برگزیده جشنواره سال گذشته‌اند.

 

وی ادامه داد: در جشنواره سال جاری علاوه بر این که  آثار برگزیده حوزه‌های داستان، شعر و مقاله را در قالب کتاب منتشر می‌کنیم، در صورت تامین بودجه، آثار برتر حوزه‌های عکس و کاریکاتور را هم در قالب کتاب به چاپ می‌رسانیم.

 

دانشجویان علاقه‌مند میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از قوانین جشنواره و ارسال اثر خود، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.mehrbaran.ir مراجعه کنند. شماره تلفن‌ دبیرخانه جشنواره ملی مهرباران 66978000 ـ021 هم پاسخگوی علاقه‌مندان خواهد بود.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: