بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

از دعواي زناشويي تا آتش زدن منزل

اين ضرب المثل قديمي که مي گويد:" زن و شوهر دعوا کنند، ابلهان باور کنند"اين بار در آبادان خوزستان به آتش زدن منزل و بي خانماني يک زوج جوان منجر شد ...
تدبیر24: اين ضرب المثل قديمي که مي گويد:" زن و شوهر دعوا کنند، ابلهان باور کنند"اين بار در آبادان خوزستان به آتش زدن منزل و بي خانماني يک زوج جوان منجر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "حسين کهيايي" فرمانده انتظامي شهرستان آبادان در تشريح جزئيات اين خبر گفت:روز گذشته به دنبال مراجعه زني جوان که سراسيمه و پريشان خود را به يکي از مقرهاي انتظامي شهرستان رسانده بود،سريعا ماموران پليس، ضمن هماهنگي ساير عوامل امدادي به محل مراجعه و مشاهده کردند جواني حدودا 22 ساله در حالي که در ميان شعله هاي آتش محاصره شده از مردم درخواست کمک مي کند.

وي تصريح کرد:خوشبختانه با تلاش عوامل امدادي و آتش نشاني اين فرد درحالي که هيچ اميدي براي رهايي از آتش نداشت،نجات يافت ولي به دليل شدت دامنه آتش و تاخير در اطلاع ماموران امدادي،ديگر سقفي براي ادامه دعواهاي بعدي اين زن و شوهر باقي نماند.

سرهنگ "کهيايي" گفت: "ابراهيم الف" جوان 22 ساله آباداني که از خطر آتش سوزي رها شده بود، به منظور بررسي موضوع و پيشگيري از هرگونه اقدام خطرساز ديگر به مقر انتظامي و نهايتا دايره مشاوره و مددکاري کلانتري منتقل شد.

تحقيقات کارشناس روانشناسي و مسئول دايره مشاوره و مددکاري کلانتري حاکي از اين است که اين فرد مبتلا به اختلال شديد رواني بوده و قبلا نيز چندين بار اقدام به همسرآذاري و خشونت هاي خانگي نموده که با دخالت اطرافيان و پليس به مصالحه منجر مي شد.

سرهنگ کهيايي افزود: خوشبختانه اين حادثه هيچ گونه خسارت جاني در پي نداشته و پرونده مقدماتي در اين رابطه تشکيل و به منظور بررسي بيشتر و تصميم گيري نهايي تحويل مراجع ذيصلاح شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: