اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 01
کد خبر: ۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

رپرتاژ آگهی صداوسیما برای قالیباف

شنیده شد که درحالی که تا انتخاب شهردار جدید تهران از سوی شورای شهرزمان زیادی باقی نمانده بود، صداوسیما در ادامه حمایت‌های خود از محمدباقر قالیباف اقدام ...
تدبیر24: شنیده شد که درحالی که تا انتخاب شهردار جدید تهران از سوی شورای شهرزمان زیادی باقی نمانده بود، صداوسیما در ادامه حمایت‌های خود از محمدباقر قالیباف اقدام به پخش یک رپرتاژ آگهی برای شهردار فعلی تهران کرد. تیک نوشت؛ شبکه پرمخاطب «آی‌فیلم» مستندی با نام «زیرزمین پایتخت» پخش کرد که رسما یک رپرتاژ آگهی از اقدامات قالیباف به‌شمار می‌رفت. در این برنامه، ضمن تحسین از مدیریت فعلی شهر تهران با مسئولان بلندپایه شهرداری و معاونان قالیباف گفت‌وگو شد. در بخشی از این مستند ادعا شد که شهرداری تهران سالی 15 کیلومتر مترو ساخته است. این درحالی است که در طول سالیان اخیر حداکثر سالانه 5کیلومتر مترو به بهره‌برداری رسیده است. در این مستند همچنین به پروژه ناتمام صدر پرداخته و ساخت آن «بی‌نظیر» توصیف شد.

منبع:روز نو

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: