بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۹۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
خبر 3 هفته پیش تدبیر24 تایید شد

رحیمی سکاندار جدید محاسبات کشور

رحیمی از جمله نمایندگان فعال و پرکار در مجلس هشتم بود که همواره از مشی اعتدالی حمایت می کرد و جزو نمایندگان قوی پارلمان به حساب می آمد . . .
در حالی که پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 در تاریخ 22 مرداد ماه و در روزهایی که هنوز کابینه رای اعتماد نگرفته بود به معرفی گزینه ریاست دیوان محاسبات کشور پرداخت این خبر امروز با رای قاطع نمایندگان به امین حسین رحیمی تایید شد .

به گزارش خبرنگار ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی امین‌حسین رحیمی را با179 رای به عنوان رئیس دیوان محاسبات برگزیدند.

انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور در دستور کار جلسه روز چهارشنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار داشت.قبل از رای گیری صحن علنی کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی امین حسین رحیمی را به عنوان گزینه ریاست دیوان محاسبات انتخاب و به مجلس معرفی کرده بود.رحیمی پیش از این دادستان دیوان محاسبات کشور بود و از امروز به عنوان رئیس دیوان مشغول به کار می شود.

پیش از این تدبیر 24 در خبری با معرفی امین حسین رحیمی برای ریاست دیوان محاسبات کشور نوشته بود : "دادستان فعلی دیوان محاسبات که این روزها در راهروهای مجلس نیز بیشتر رویت می شود یکی از گزینه های جانشینی رحمانی فضلی است . وی که سابقه نمایندگی از حوزه انتخابیه ملایر را هم در رزومه کاری خود دارد در صورت انتصاب به ریاست دیوان محاسبات ممکن است پیرزاده را به عنوان دادستان جدید در کنار خود ببیند ."

رحیمی از جمله نمایندگان فعال و پرکار در مجلس هشتم بود که همواره از مشی اعتدالی حمایت می کرد و جزو نمایندگان قوی پارلمان به حساب می امد . وی که در ابتدای انتخابات مجلس نهم در اعتراض به تضعیف جایگاه مجلس توسط دولت و همچنین تقلیل جایگاه نمایندگی در سطح کارهای اجرایی از نامزدی دوباره خودداری کرده بود خیلی زود با انتخاب نمایندگان به همراه رحمانی فضلی عازم ساختمان حاشیه بزرگراه کردستان شد . با انتخاب رحمانی فضلی توسط رئیس جمهور برای پست وزارت کشور بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران رحیمی را گزینه مناسبی برای تصدی پست مهم ریاست دیوان می دانستند .

حال باید منتظر ماند و دید که این نماینده قاطع دیروز مجلس در دوران ریاست جدید خود در دیوان چه برنامه هایی را برای تقویت موضع نظارتی این دستگاه مهم به اجرا خواهد گذاشت .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
اردلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
1
0
دیوان محاسبات کشور رو باید حداقل به اهلش می سپردند.
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of)
بهتر بود دلایل تان را مستدل بیان می کردید.در مورد ریاست دیوان محاسبات ، مدت ها است که افراد صاحبنظر با بحث و شور فراوان به این نتیجه رسیده اند.باید در دادن مسئولیت ها تمام جوانب قضیه در نظر گرفته شود تا خدای نکرده شاهد هیج گونه ضعفی نباشیم.مسائل قومی و مذهبی و...باید بعداز داشتن شرایط مد نظر باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
0
1
دلیل بارجویی احمدی نزاد چی بوده است؟
نظر شما: