بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به تدبیر24 خبر داد:

امروز اولین جلسه شورایعالی هلال احمر در دولت جدید/ فرد توانمندی را رئیس هلال می کنیم

تاکید همه اعضا این است که فرد توانمندی که بتواند نظر اکثریت شورایعالی را جلب کند در راس این سازمان قرار بگیرد. فکر میکنم گزینه هایی مانند دکتر علمداری و دکتر فرهادی که مطرح هستند بتوانند . . .

تدبیر24 : نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین جلسه شورای عالی هلال احمر با حضور نمایندگان جدید رئیس جمهور در بعداز ظهر امروز خبرداد.

دکتر مراد هاشم زهی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تدبیر24 با اشاره به معرفی وزرای بهداشت ، کشور، خارجه و علی نوبخت از سوی رئیس جمهور برای پیوستن به ترکیب شورایعالی هلال احمر گفت : پس از روی کار آمدن دولت یازدهم اولین جلسه شورای عالی هلال احمر با حضور تمام اعضا از ساعت 18 امروز در ساختمان مرکزی جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد .

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص دستور کار این جلسه افزود: دستور کار اصلی جلسه امروز معارفه نمایندگان جدید رئیس جمهور و ارائه گزارش ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت به اعضا در خصوص جدید ترین اقدامات انجام شده خواهد بود . این جلسه بیشتر به منظور آشنایی با نقطه نظرات نمایندگان دولت خواهد بود و به هیچ عنوان موضوع تعیین رئیس جدید هلال احمر در جلسه امروز مطرح نخواهد شد .

هاشم زهی در همین خصوص ادامه داد: به نظر می رسد با حضور سه تن از وزرای دولت که فعالیت هایشان به نوعی با ماموریت های هلال احمر نیز مرتبط است وزن شورایعالی به مراتب تقویت شده و این حضور می تواند در عرصه های مختلف راهگشا باشد . آقای دکتر روحانی با انتخاب ظریف و رحمانی فضلی و دکتر هاشمی در حقیقت کمک زیادی به برنامه های جمعیت هلال احمر خواهند کرد .

عضو شورایعالی هلال احمر در خصوص عملکرد این جمعیت در دوران دولت محمود احمدی نژاد نیز گفت : شورایعالی جدید که یک سالی از فعالیت آن می گذرد به دقت بر روی کلیه اقدامات این جمعیت نظارت دارد و اعضا به صورت موشکافانه مسائل را بررسی می کنند . باید تاکید کنیم که مجموعه اقدامات خوبی در هلال احمر صورت گرفته است اما برخی ایرادات سیاسی کاری مانند حضور سازماندهی شده نیروهای این جمعیت در جشن دولتی ورزشگاه آزادی و . . . نیز وجود دارد که به نظر می رسد این موارد بیشتر به دلیل انتظارات احمدی نژاد از فقیه صورت می گرفت که با حکم او روانه هلال احمر شده بود. البته هنوز یک سالی از ابلاغ فقیه باقی مانده است اما رئیس جمهور می تواند از اختیارات قانونی خودش برای معرفی رئیس جدید هلال احمر استفاده کند.

این نماینده مجلس در خصوص گزینه های ریاست جدید هلال احمر نیز توضیح داد : هنوز گزینه رسمی به ما معرفی نشده و خود ما هم گمانه زنی های مختلفی را شنیده ایم و بیشتر منتظر هستیم تا در جلسه امروز از نظر دولت آگاه شویم اما تاکید همه اعضا این است که فرد توانمندی که بتواند نظر اکثریت شورایعالی را جلب کند در راس این سازمان قرار بگیرد تا بتواند فعالیت های امدادی – بحرانی هلال احمر را به خوبی انجام بدهد . بر همین اساس فکر میکنم گزینه هایی مانند دکتر علمداری و دکتر فرهادی که مطرح هستند بتوانند به کرسی ریاست هلال احمر برسند . به هر حال این موضوع در جلسات آینده شورا تعیین تکلیف خواهد شد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
بنده خدا علمداري.
نظر شما: