تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۲۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

موسوی: فقط قهرمانی من را راضی می‌کند

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به کشور گفت: من همیشه به دنبال کسب بهترین نتایج هستم، اما باور کنید که هنوز والیبال ایران برای قهرمانی در جهان و لیگ جهانی کار زیادی دارد.
تدبیر24: سید محمد موسوی گفت: من مصدومیت کهنه‌ای از گذشته داشتم که در بازی با آمریکا متاسفانه قدری من را اذیت کرد. با مسکن توانستم در بازی رده بندی بازی کنم. حالا باید قدری مراقب باشم تا در شروع تمرینات جدید شرایطم خوب باشد.

وی با اشاره به کسب مقام چهارم در لیگ جهانی والیبال، گفت: همه می دانند که من فقط عاشق قهرمانی هستم و کسب بهترین عنوان خودم را راضی می‌کند و دوست دارم بهترین جایگاه را داشته باشم، اما بپذیریم که گاهی واقعا زورمان نمی‌رسد. شاید مردم ما فکر می‌کردند که خیلی راحت می‌توانیم مدال جهانی را بگیریم و می‌شنیدم که می‌گویند که والیبال ایران می‌تواند قهرمان جهان شود، من همیشه به دنبال کسب بهترین نتایج هستم، اما باور کنید که هنوز والیبال ایران برای قهرمانی در جهان و لیگ جهانی کار زیادی دارد و باید والیبال خود را ارتقا دهیم.

مدافع روی تور والیبال ایران تاکید کرد: در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ما مسابقات مهمی را پیش‌رو داریم، اما می‌توان که دقیقا به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کنیم. در مسابقات جهانی کار بسیار سخت است، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بعد از سه، چهار روز تعطیلی با جدیت تمرینات را دنبال کنیم و بهترین نتایج را در مسابقات جهانی بگیریم.

موسوی عراقی در پاسخ به پرسشی درباره باخت مقابل آمریکا و ایتالیا و فشار بدنی بازیکنان گفت: مسلم است که بعد از سه ماه سفرهای طولانی ، بازیکنان از نظر بدنی افت کنند. همه ما تحلیل رفته بوده‌ایم، این درست است، اما به نظر خودم بیشتر روی مسائل روحی – روانی به مشکل خوردیم. سایر تیم‌ها به شرایط سخت جهانی عادت دارند، اما ما در بازی آخر کم آوردیم. اگر به یاد داشته باشید، سال آخر هم در بازی با آلمان کم آورده بودیم. امسال هم نتوانستیم کارایی لازم را در دو بازی آخر داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: