تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۳۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

بسیج مردم سوریه برای جنگ

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه چند هدف از سفر هیئت پارلمانی و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران به سوریه و لبنان مدنظر بوده، گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه و محکوم‌ کردن به‌کارگیری سلاح شیمیایی توسط تروریست‌ها در سوریه از جمله اهداف این سفر بود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه دخالت خارجی در سوریه محکوم است، گفت: به بیمارستان محل بستری مجروحان شیمیایی در سوریه رفتیم و با مجروحان و مردم ملاقات داشتیم، مردم سوریه دارای روحیه خوبی بودند و از هیئت ایرانی به گرمی استقبال کردند.

حسینی ادامه داد: مجروحان شیمیایی تاکید می‌کردند تروریست‌ها با ساختن وسایل دست‌ساز از سلاح شیمیایی استفاده کرده‌اند و با وجود مجروحیت شیمیایی ولی این مردم روحیه خوبی داشته و بر نابودی تروریست‌ها تاکید کردند.

* اغلب تروریست‌ها غیرسوری هستند و دارایی مردم را به تاراج می‌برند

وی با تاکید براینکه اغلب تروریست‌ها غیرسوری هستند، گفت: اغلب تروریست‌ها از سوی دولت‌های مرتجع منطقه به سوی سوریه رفته‌اند و اسرائیل امروز به شدت دچار وحشت شده و روحیه خود را از دست داده است.

حسینی با بیان اینکه سفارتخانه‌های ایران، چین و روسیه در سوریه به کار خود ادامه می‌دهند، گفت: مردم سوریه می‌گفتند تروریست‌ها به اجبار به خانه‌های ما وارد می‌شوند و دارایی و آذوقه ما را به تاراج می‌برند و اگر مخالفت کنیم با بی‌رحمی با ما برخورد می‌کنند.

* آمریکا با ضرب و شتم نیروهای مقاومت مواجه خواهد شد

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی، ارتش سوریه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و مردم سوریه به صورت خودجوش و چیزی شبیه به بسیج سازمان‌دهی شده‌اند و آماده مقابله با حمله احتمالی آمریکا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در سفر به لبنان با سید حسن نصرالله و مقامات لبنان دیدار داشتیم و مسئولان و مردم لبنان حمله نظامی آمریکا به سوریه را به شدت محکوم می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: سید حسن نصرالله انسانی شجاع است و اگر آمریکا در سوریه دست به ماجراجویی بزند با ضرب و شتم نیروهای مقاومت مواجه خواهد شد و در باتلاقی شبیه عراق و افغانستان گیر می‌کند.

وی با تاکید براینکه در سفر به سوریه و لبنان نتایج بسیار خوبی حاصل شد افزود: این سفر در جنبه‌های مختلف در عرصه بین‌الملل تاثیرگذار بود و هیئت ایرانی در بحران موجود، با شجاعت تمام و به موقع، وارد سوریه شد که این امر تاثیر مثبتی در روحیه مردم داشت.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
دارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
0
امان از این همه شعار !
نظر شما: