بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۳۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
جنگ رواني تازه تندروها عليه توفيقي

تکذیبیه برکناری رئیس دانشگاه آزاد

اما نگاهي گذرا به شيوه اين خبرسازي از جنگ رواني حكايت دارد كه هدفش به هيچ وجه دانشگاه آزاد نيست. در خبري كه يكي از خبرگزاري‌هايي كه از شيوه القاي ذهنيت براي ...

تدبیر24: بعد از ظهر ديروز خبر بركناري قريب الوقوع فرهاد دانشجو از سوي هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي به سرعت پخش شد و شايد هم به همان سرعت از سوي ياسر هاشمي تكذيب شد. ياسر هاشمي فرزند كوچك آيت ا... هاشمي رفسنجاني است كه به نيابت از سوي پدر برخي امور دانشگاه را پيگيري مي كند.
اما نگاهي گذرا به شيوه اين خبرسازي از جنگ رواني حكايت دارد كه هدفش به هيچ وجه دانشگاه آزاد نيست. در خبري كه يكي از خبرگزاري‌هايي كه از شيوه القاي ذهنيت براي مخاطب در خبرسازي هاي خود استفاده مي كند، در اين باره مي نويسد:
یک منبع آگاه نزدیک به هیات امنای دانشگاه آزاد از تلاش برای عزل فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه و سرپرستی حمید میرزاده بر آن خبر داد. اين خبرگزاري در ادامه جنگ رواني خود از صورتجلسه عزل سخن گفته و مي آورد كه در انتهاي اين صورتجلسه محل امضای آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی،‌ حجت‌الاسلام حسن خمینی، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، حمید میرزاده عضو هیات امنای دانشگاه آزاد، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد صمدی یزدی عضو دیگر هیات امنای این دانشگاه مشاهده می شود.
و در اينجاست كه تلاش مي كند ضربه را به هدف اصلي خود وارد كند و مي نويسد: تاکنون توفیقی، میرزاده و صمدی یزدی صورتجلسه را امضا کرده‌اند این صورتجلسه به دفتر سید حسن خمینی، هاشمی و قاضی‌زاده رفته است چنانچه این 6 نفر این صورتجلسه را امضا کنند، دو سوم رای هیات امنا جمع خواهد شد و در نتیجه عزل صورت می‌پذیرد. اما واكنش زود هنگام نماينده آيت ا... هاشمي باعث شد موج اين خبر چندان فراگير نشود . فرزند کوچک آیت ا... هاشمی رفسنجانی در خصوص خداحافظی فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد در دولت یازدهم به برخی موارد اشاره کرد. یاسر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با مهر درباره برخی شائبه ها در خصوص خداحافظی فرهاد دانشجو از صندلی ریاست دانشگاه آزاد بعد از مستقر شدن دولت یازدهم، گفت: تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد در اختیار هیأت امنای دانشگاه آزاد است و در واقع هیات مذکور است که برای تغییر مدیریت تصمیم می گیرد. وی ادامه داد: من فعلاً چنین دستور کاری در هیات امنای دانشگاه آزاد ندیده‌ام. وی همچنین درباره این شائبه که ممکن است با ورود حسن روحانی به راس شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییراتی در اساسنامه این دانشگاه ایجاد کند یا تصمیمات دیگری اتخاذ شود تا در بدنه مدیریتی این دانشگاه تغییراتی به وجود آید، تاکید کرد: تمام این تغییرات طی یک فرآیند باید صورت گیرد و باید دید آیا اتفاقی می افتد یا نه. هاشمی رفسنجانی درباره این موضوع که حکم ریاست فرهاد دانشجو 4 ساله است و وی تا پایان حکمش در این دانشگاه می ماند یا خیر، هیچ اظهارنظری نکرد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
1
1
دانشجو را در ... بزنید
نظر شما: