تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

زورق قایقرانان به گل نشست

بروز بحران خشکسالی و خشکیدن آب سدها و بندهای آبی در خراسان شمالی، زورق قایقرانان این خطه را به گل نشانده است.
تدبیر24: امسال به دلیل شدت گرفتن خشکسالی و کاهش شدید و خشکیدن ذخیره آب سدها و بندهای آبی، امکان پرداختن به ورزش قایقرانی را برای دوستداران این رشته در خراسان شمالی که ورزشکارانی ملی پوش دارد، فراهم نشده است.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با بروز خشکسالی به نوعی این رشته ورزشی تعطیل شده است.

ˈعلی مختارنژادˈ روز یکشنبه اظهار کرد:در حالی این رشته ورزشی در استان به دلیل نبود فضا و عدم صدور مجوز برای پرداختن به قایقرانی در سدها از سوی وزارت نیرو متوقف شده که ما چند قایقران ملی پوش داریم.

وی اضافه کرد: پیگیری برای صدور مجوز از سوی وزارت نیرو برای پرداختن به قایقرانی در سد شیرین دره این استان در حال انجام است، ولی این وزارتخانه هرگونه شنا و قایقرانی را در سدهایی که آب آن برای مصارف شرب استفاده می شود، ممنوع کرده است.

رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی نیز متوقف شدن تمرینات و فعالیت های رشته قایقرانی در این استان را تایید کرد.

ˈهادی راضیانˈ اظهار کرد: اگر چه به دلیل خشکسالی، امکان استفاده از مخازن سدها و بندهای آبی استان برای قایقرانی فراهم نیست ولی مسوولان ورزش و جوانان حتی از واگذاری استخر ویژه این اداره برای فعالیت ورزشکاران قایقرانی نیز خودداری کردند.

به گفته وی از دو سال قبل تاکنون قایقرانان این استان موفق به استفاده از هیچ یک از فضاهای آبی این منطقه برای تمرین های خود نشده اند.

وی افزود: این در حالی است که این استان یک تیم قایقرانی در سوپر لیگ باشگاه های کشور دارد و ناچار است برای پر کردن این خلا از فضای آبی سایر استان ها استفاده کند.

وی عدم تعامل مسوولان ورزشی استان با ادارات به خصوص شرکت آب منطقه ای را عامل اصلی در واگذار نشدن سدهای آبی برای قایقرانی دانست.

در حالی خشکسالی امسال زورق قایقرانان خراسان شمالی را به گل نشانده که در سال های گذشته به دلیل پر آب بودن سدها و مساعد بودن وضعیت، اردوی تیم ملی قایقرانی در این استان برگزار می شد.

استان خراسان شمالی دارای پنج سد در حال بهره برداری است که امسال به دلیل خشکسالی تاکنون چهار سد خشکیده و ذخیره مخزن شیرین دره، به عنوان تنها سد دارای آب این استان نیز بشدت کاهش یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: