بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

توفان کارکنان ادارات زابل را مرخص کرد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: ادارات این شهرستان به دلیل شدت وزش توفان همراه با گرد و خاک و حرکت شن های روان 50 درصد از کارکنان خود را مرخص کردند.
تدبیر24: هوشنگ ناظریˈ روز شنبه افزود: شروع توفان 48 ساعته در سیستان باعث این حالت نیمه تعطیلی شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس تاکید استاندار سیستان و بلوچستان مقرر شد از این پس در مواقع بحران توفان به منظور پاسخگویی به ارباب رجوع به نوبت 50 درصد کارکنان ادارات در هر روز توفانی سر کار حاضر شوند و به رفع و رجوع نیازهای مردم بپردازند.

وی گفت: هم اینک سرعت وزش باد در منطقه سیستان به حدود 100 کیلومتر و دید افقی نیز به هزار و 500 متر رسیده است.

وی افزود: تمام راههای ارتباطی مسدود شده بر اثر توفان در منطقه سیستان بازگشایی شده است و هیچ مشکلی در تردد وسائط نقلیه وجود ندارد.

فرماندار شهرستان ویژه زابل تاکید کرد: مراکز فوریت های پزشکی و بیمارستان های منطقه برای خدمات رسانی به بیماران با مشکلات تنفسی ناشی از گرد و خاک در حالت آماده باش هستند.

ناظری گفت: با توجه به شدت غلظت ذرات معلق در هوای منطقه به خانواده ها توصیه می شود از خروج کودکان و افراد سالمند از منازل جلوگیری کنند.

ادارات شهرستان زابل با دستور فرمانداری از ساعت 11 امروز وضعیت نیمه تعطیل گرفته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: