بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

پیکر مهدی نفر تشییع شد

پیکر مرحوم مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و برنامه تلویزیونی ورزش و مردم صبح امروز( یکشنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از دست اندرکاران ورزش و مطبوعات کشور از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) تشییع شد.
تدبیر24: در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، پرویز اسماعیلی دبیر شورای عالی اطلاع سانی دولت، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی به همراه مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده و علیرضا رحیمی به ترتیب مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس، مهدی تاج رییس سازمان لیگ، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، عزیرالله محمدی رییس اتحادیه باشگاه های ایران به همراه روسای فدراسیون های ورزشی و جمعی از اهالی مطبوعات حضور داشتند.

در این مراسم همچنین علی سعیدلو رییس پیشین سازمان تربیت بدنی و محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس هم حضور داشتند.

پس از اقامه نماز میت به امامت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در این مراسم ، پیکر مرحوم مهدی نفر به وسیله آمبولانس به بهشت زهرا ( س) منتقل شد.

زنده یاد مهدی نفر بامداد روز جمعه 24 مرداد ماه بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

مراسم ختم آن مرحوم روز دوشنبه 27 مردادماه از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: