بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

سوله ورزشی پارک بانوان استان زنجان در حال آماده‌سازی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: فرهنگسرا و سوله ورزشی پارک بانوان استان زنجان در حال آماده‌سازی است.
تدبیر24: آذر آوازه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به نقش مهم زنان در سلامت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: سلامت جامعه به سلامت خانواده وابسته است و سلامت خانواده نیز ارتباط نزدیکی به وجود یک مادر در همه ابعاد جسمی، روحی، روانی، اجتماعی و سلامت جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه زنان باید تلاش کنند جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کنند و آن را ارتقاء دهند، گفت: ائمه معصوم (ع) مایه افتخار مسلمانان هستند و در دین اسلام نیز الگوهای واقعی بسیاری وجود دارد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان، حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه (س) را یکی از الگوهای بزرگ دین اسلام دانست و اذعان داشت: زنان باید تلاش کنند تا با تفکر و مطالعه عمیق در زندگی این بزرگواران رمز موفقیت آنها را بدانند.

آوازه ادامه داد: حضرت معصومه(س) حتی پس از مرگ نیز منشا خیر و برکت هستند و بارگاه ایشان مرکزی برای حضور شیعیان و نشر معارف اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بانوان کشورمان می‌توانند پندارهای نادرست در مورد خود را تغییر دهند، افزود: ائمه فقط در ابعاد عبادی الگو نیستند بلکه در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی،‌ سیاسی می‌توانند الگوی همه مسلمانان قرار گیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان حیا و عفاف را دژ مستحکمی در برابر نفوذ شیطان دانست و خاطر نشان کرد: حیا و پاکدامنی زنان را برای فعالیت‌های اجتماعی و حضور بدون آسیب آنها آماده می‌کند.

وی به اقدامات انجام شده ویژه زنان استان زنجان اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی شهرک تولیدی کشاورزی بانوان با حمایت استاندار زنجان انجام شده است.

آوازه تصریح کرد: همچنین طرح متنوع مهر در راستای کاهش طلاق در جامعه برگزار شده است.

وی به امکانات پارک بانوان زنجان اشاره کرد و گفت: در فاز دوم این پارک فرهنگسرای بانوان و سوله ورزشی در حال آماده‌سازی است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ادامه داد: این فرهنگسرا 35 درصد و سوله ورزشی نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.همچنین پارک بانوان قیدار، ابهر، هیدج، خرم‌دره در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: