تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

آتش‌زدن کاه و کلش شالیزار در شفت!

تاکنون 3 نفر از کشاورزان شهرستان شفت کاه و کلش شالیزارها را آتش زدند.
تدبیر24: به منظور برخورد با متخلفین آتش زدن کاه و کلش در سطح مزارع، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شفت از زمان شروع برداشت محصول برنج تاکنون 3 نفر متخلف جهت پیگیری قضایی به دادگاه معرفی کرده است.

با توجه به دستور محمدرضا برجی، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان مبنی بر برخورد با این افراد، یگان حفاظت اداره شفت اقدام به برگزاری گشت‌های شبانه روزی در سطح شهرستان کرده و به محض مشاهده آتش سوزی طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: قبل از شروع برداشت از سطح شالیزارهای شهرستان درخصوص مضرات و عواقب این عمل توسط اداره محیط زیست و جهاد کشاورزی به دهیاران، شوراها و کشاورزان اطلاع رسانی شده و این اداره آماده دریافت هرگونه اطلاعات در این خصوص توسط مردم شهرستان شفت است.

منبع: روابط عمومی محیط زیست گیلان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: