خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۳۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

حمایت دانشجویان ورزشکار از وزیرعلوم

ورزشکاران و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در پایان این المپیاد از دکتر رضا فرجی‌دانا بابت توجه ویژه به ورزش دانشجویی بانوان و برگزاری خوب این المپیاد قدردانی کردند.
تدبیر24: متن این نامه حمایتی به شرح زیر است:

« ما دانشجویان حاضر در رقابت‌های دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور بر خود فرض می‌دانیم از تدبیر و حمایت وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر فرجی دانا که با برگزاری مجدد رقابت‌های ورزشی المپیاد شور و نشاط را به دانشجویان بازگرداندند، قدردانی کنیم و از پشتیبانی‌های وزیر محترم ورزش در این زمینه تشکر نماییم.

بدون شک المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها، عرصه بروز هیجانات سالم و شور و نشاط ورزشی دانشجویان و نماد میثاقی است که مسئولان وزارت علوم برای خدمت به ورزش دانشگاه‌ها با خود و خدای خود بسته‌اند و ما دانشجویان با امضای این نوشته بر تداوم حمایت‌های وزیر محترم علوم برای توجه به ورزش دانشگاهی و برگزاری باشکوه المپیاد تاکید و روند مثبت فعلی تاکید می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: