بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

دبیرخانه جشنواره فیلم یاس در آمل بازگشایی شد+پوستر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در بیان چرایی برگزاری چنین جشنواره هایی اظهار کرد: نمایش های ویدئویی از حساسیت خاصی برخوردار هستند و هم به لحاظ فرهنگی و هم به لحاظ اقتصادی حائز اهمیت می باشند .
تدبیر24: فائزه سلیمی - محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل و مدیر اجرایی شهرستانی دومین جشنواره فیلم یاس در آیین افتتاح دبیرخانه این جشنواره در آمل گفت : این جشنواره از یکم شهریور آغازمی شود و تا ششم این ماه ادامه دارد و شهرستان آمل به عنوان محل برگزاری این جشنواره تعیین شده است که همزمان با آمل در تهران نیز سالن هایی برای اکران آثار اختصاص داده شده است.

مدیر اجرایی شهرستانی دومین جشنواره فیلم یاس برگزاری این جشنواره را در آمل بی سابقه دانست و تصریح کرد : شاید بتوان گفت بعد از جشنواره فیلم فجر این جشنواره مهم ترین جشنواره فیلم در کشور است و این وظیفه ما را در امر میزبانی شایسته چند برابر می نماید .



محمدی با تقدیر از همه مسوولان استانی و شهرستانی که برای میزبانی شهر فرهنگی آمل در این جشنواره تلاش شبانه روزی کردند بیان داشت : شهر آمل با توجه به ویژگی‌ها و سبقه فرهنگی، سالن های سینما و محل اقامت برای میهمانان و فضای همکاری مدیران استانی و شهری از سوی مسوولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جشنواره فیلم یاس محل مناسبی برای برپایی دومین جشنواره فیلم یاس شناخته شد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در بیان چرایی برگزاری چنین جشنواره هایی اظهار کرد: نمایش های ویدئویی از حساسیت خاصی برخوردار هستند و هم به لحاظ فرهنگی و هم به لحاظ اقتصادی حائز اهمیت می باشند .

وی با بیان اینکه یکی از ضروری‌ترین بخش‌های سینمایی بخش نمایش خانگی است به دلیل اینکه با همه مردم جامعه به صورت مستقیم سروکار دارد تصریح کرد : درصد کسانی که بلیت می‌خرند و فیلم‌ها را در سینما می‌بینند نسبت به کسانی که فیلم‌ها را در منازلشان می‌بینند بسیار کمتر است.

این مسوول با بیان اینکه همزمان با برگزاری این جشنواره هنرمندان شهیر کشور در آمل حضور خواهند یافت ادامه داد : قرار است حدود ۱۵ هزار بلیط به صورت رایگان بین علاقمندان به حضور در این جشنواره توزیع شود .

محمدی تاکید کرد : جشنواره فیلم یاس مردمی‌ترین جشنواره سینمایی تلقی می‌شود به همین دلیل فرصت ارزیابی آثاری که در این بخش در دست مردم قرار می‌گیرد از ضروری‌ترین برنامه‌ها است .

مدیر اجرایی شهرستانی دومین جشنواره فیلم یاس در خصوص آیین افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره اظهار کرد : برنامه ریزی خوبی شده است تا افتتاحیه و اختتامیه باشکوهی در مازندران و شهر آمل داشته باشیم.

وی در جمع مدیران رسانه های مجازی شهرستان آمل گفت : جناب آقای حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره فیلم یاس و مدیرموسسه رسانه های تصویری جمعه در برنامه هفت حضور یافت و درباره این دوره از جشنواره به طور مبسوطی گزارش داد .

محمدی بیان داشت : علاوه بر آمل، سینما فلسطین تهران نیز میزبان فیلم های دومین جشنواره فیلم یاس خواهد بود.

این مسوول با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره آثار رسیده در بخش بین الملل توسط پنج داور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد اظهار داشت : سه تن از داوران از کشورهای استرالیا، تونس و فرانسه بوده و دو داور دیگر ایرانی هستند.

گفتنی است نشست خبری مدیر اجرایی شهرستانی دومین جشنواره فیلم یاس با مدیران پایگاه های تحلیلی خبری محلی در حاشیه افتتاح دبیرخانه این جشنواره با حضور علی عزیز کمالی مدیر مسوول کمال نیوز ، سلحشور مدیر مسوول سفیر هراز ، احسان محمدی پور مدیرمسوول نگاه نیوز ، احسان خاکزاد مدیر مسوول املی ها ، روزبه نصیری مدیر مسوول هراز نیو ز، حسین نورانی سردبیر آمل نیوز و نعمت الله قربانی رییس انجمن صنفی خبرنگاران آمل برگزار شد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: