امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۳۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

کاهش 40درصدی آب سدهای تهران

وزیر نیرو گفت: حدود 40 درصد آب ذخیره در سدهای تهران نسبت به سال گذشته کاهش یافته که این اقتضا می کند مردم صرفه جویی بیشتری داشته باشند.
تدبیر24: حمید چیت چیان عصر دوشنبه در حاشیه چهل و دومین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران، افزود: از ابتدای سال جاری واقعیات موجود در خصوص وضعیت آب شرب را با مردم در میان گذاشتیم و انتظار این است که تمام مردم در پاسخ به دعوت وزارت نیرو همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: در سالهای گذشته تا آنجا که امکان داشت در اطراف تهران سد و تصفیه خانه احداث شد و شبکه توزیع توسعه یافت.

چیت چیان با بیان اینکه آب پنج سد به شهر تهران اختصاص دارد، گفت: برای اینکه آب شهر تهران را تامین کنیم در برخی مناطق تهران میزان آب تحویلی به کشاورزان را کاهش دادیم که این وضعیت پایداری نیست و انتظار داریم مردم در نحوه مصرف آب تجدیدنظر کنند.

گفتنی است، بارش کم در چند سال گذشته، همراه نبودن برنامه های لازم برای آبخیزداری، استفاده بی رویه از سفره های آب زیرزمینی و افزایش مصرف سبب شده زنگ خطر آبی در بسیاری از استان های کشور بویژه استان کرمان و اصفهان نواخته شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: